Gjest Takker for svar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg er 29 år, sunn og frisk, men med Protein S mangel. (Leiden Mutasjon - økt risiko for blodpropp) Jeg ønsker å bli gravid - men får beskjed fra legen min om at jeg må sette sprøyter med fragmin hele svangerskapet. Jeg vet at legene er flinke - men jeg ønsker å høre andre sine erfaringer på dette feltet... Jeg tenker ikke på meg selv, men på mitt fremtidige barn - kan det ta skade av medisinen? Jeg er så utrolig redd for at det kan være skadelig for et lite foster at man bruker blodfortynnende. Synes det hele virker litt skremmende. Selvfølgelig skjønner jeg at det er til barnets beste at jeg ikke får blodpropp under svangerskapet (jeg har tidligere hatt blodpropp, men har ennå ikke fått barn) Men det som er viktig for meg å finne ut, er at dette er 100% trygt for barnet. Er det noen som kan dele sine erfaringer med meg? På forhånd, tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164187-graviditet-og-leiden-mutasjon-og-medisinering-under-svangerskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.