Gå til innhold

Silikonpupper - noe som har det???

Anbefalte innlegg

Gjest Silikonbryster???
Skrevet

Jeg har lurt på å "kjøpe meg nye pupper". Høres jo litt ille ut....

Jeg har i dag 80A, og de henger og ser "sure" ut. Tenkte derfor å få et lite innlegg så de så litt "freshere" ut.

Jeg har ikke skaffe meg mer info enn det man får via media, så jeg har noen spørsmål.

1. Jeg vet at slike implatat skal byttes ut med jevne mellomrom. Hvor ofte?

2. Hva er prisen?

3. Hvor lenge gjør det vondt etterpå?

4. Blir arrene veldig synlige?

OG IKKE MINST: Ble dere fornøyde???

Mitt mål er å få LITT større pupper. 80B høres greit ut. (Vil absolutt ikke ha store pupper som kommer i veien for alt) + å få litt bedre fasong på dem.

Tar gjerne i mot synspunkter fra gutter om hva dere mener om det også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Skal prøve å svare så godt jeg kan på spm. dine :)

Jeg tror det varierer fra person til person, kanskje hvert 10.-15. år. Noen kan sikkert gå mye lengre med innleggene, enkelte kanskje mye kortere.

2. Hva er prisen?

Tror mellom 25-30.000 er vanlig.

Jeg hadde veldig vondt i et par dager, og småvondt i et par uker.

På meg ble de ganske synlige. De skar opp under brystvorten. Men har sett andre med nesten usynlige arr. Hadde je fått velge nå ville jeg valgt å legge snittet under brystet eller i armhulen. Mistet også mye følelse i brystene.

Jeg angrer for at jeg ikke ba dem legge snittet et annet sted og at jeg ikke la inn større innlegg. Er fornøyd med formen, runde og fine, men ikke store nok synes jeg + at jeg er lei meg for at jeg mistet så mye følelse.

Mitt råd til deg er: Tenk igjennom alt nøye før du bestemmer deg! Ikke bare gjør det på impuls i en fei liksom. Hvor vil du ha arret? Er du villig til å kanskje måtte ofre følelsen i et eller begge bryst for å få dem større? Og tenk mye på det med str. Jeg vil råde deg til å legge inn et litt større innlegg enn det du egentlig kunne tenke deg. Man venner seg veldig fort til de nye brystene og har du gått opp f.eks. kun èn str. kan man fort begynne å ønske seg enda større.

Lykke til, håper det går bra dersom du bestemmer deg for å gjennomføre det!

Skrevet

På meg er arrene ikke synlige nesten. Ligger på undersiden av brystet.

jeg er kjempefornøyd og la inn 275 mg så jeg ble en 80 B. Min anbefaling er at du ikke legger inn så mye at det er unaturlig.

Gjest Silikonbryster???
Skrevet

Hei! Skal prøve å svare så godt jeg kan på spm. dine :)

Jeg tror det varierer fra person til person, kanskje hvert 10.-15. år. Noen kan sikkert gå mye lengre med innleggene, enkelte kanskje mye kortere.

2. Hva er prisen?

Tror mellom 25-30.000 er vanlig.

Jeg hadde veldig vondt i et par dager, og småvondt i et par uker.

På meg ble de ganske synlige. De skar opp under brystvorten. Men har sett andre med nesten usynlige arr. Hadde je fått velge nå ville jeg valgt å legge snittet under brystet eller i armhulen. Mistet også mye følelse i brystene.

Jeg angrer for at jeg ikke ba dem legge snittet et annet sted og at jeg ikke la inn større innlegg. Er fornøyd med formen, runde og fine, men ikke store nok synes jeg + at jeg er lei meg for at jeg mistet så mye følelse.

Mitt råd til deg er: Tenk igjennom alt nøye før du bestemmer deg! Ikke bare gjør det på impuls i en fei liksom. Hvor vil du ha arret? Er du villig til å kanskje måtte ofre følelsen i et eller begge bryst for å få dem større? Og tenk mye på det med str. Jeg vil råde deg til å legge inn et litt større innlegg enn det du egentlig kunne tenke deg. Man venner seg veldig fort til de nye brystene og har du gått opp f.eks. kun èn str. kan man fort begynne å ønske seg enda større.

Lykke til, håper det går bra dersom du bestemmer deg for å gjennomføre det!

Tusen takk for svar. Dette er definitivt ikke impuls. Jeg er 34 år og har tenkt på dette i flere år.

Jeg har hørt tidligere at "alle" velger litt for små i forhold til hva de ønsker seg i etterkant. Men jeg tror det ville sett rart ut med store pupper på lille meg. Det skal jo passe til kroppen også.

Greit å høre om det med arr. Altså best å ha disse under. (Det hadde jeg jo ikke tenkt over i det hele tatt)

Skrevet

På meg er arrene ikke synlige nesten. Ligger på undersiden av brystet.

jeg er kjempefornøyd og la inn 275 mg så jeg ble en 80 B. Min anbefaling er at du ikke legger inn så mye at det er unaturlig.

Takk for svar. Godt å høre at det er flere som ikke vil ha digre:-) Jeg er bare 164 høy og 59 kilo. Ville nok sett litt merkelig ut med 80D da *gliser*

Gjorde det veldig vondt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...