Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei dere

Usj nå er jeg deppa. Blør litt + negativ test på dag 10, så dette ser ikke ut som blir happy ending. Det er så utrolig ærglig. Det er dårlig sædkvalitet som er vårt problem (isci), og når vi får mange flotte egg, hvorfor kan de ikke da feste seg. Hva går galt. Dette er 2.søskenforsøk. VI GIR OSS IKKE.

Zabo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164196-ikke-v%C3%A5r-tur-denne-gangen-heller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Zabo !

Det var kjedelig å høre. Må si jeg føler med deg og skjønner hva du går igjennom. Har selv også mange opplevelser av at alt går bra frem til egget skal feste seg, men så går det galt. Hadde vi bare hatt et svar på hvorfor........ men her er det nok naturen som ordner opp.

Ta godt vare på deg selv i tiden fremover.

Gode klemmer er herved oversendt fra meg.

Gjest sheraton

Hei zabo.

Trist å høre at det kanskje ikke har festet seg, men ingen ting er sikkert. Det er jo noen som har vært gravide og hatt litt blødning. Vi får fortsatt krysse fingrene!!

Uansett ønsker jeg deg lykke til videre. Prøv å kos deg det beste du kan.

Klem fra meg...

Hei Zabo !

Det var kjedelig å høre. Må si jeg føler med deg og skjønner hva du går igjennom. Har selv også mange opplevelser av at alt går bra frem til egget skal feste seg, men så går det galt. Hadde vi bare hatt et svar på hvorfor........ men her er det nok naturen som ordner opp.

Ta godt vare på deg selv i tiden fremover.

Gode klemmer er herved oversendt fra meg.

Er du i gang igjen? Lykke til, nå er det vår tur igjen snart:-)

Er du i gang igjen? Lykke til, nå er det vår tur igjen snart:-)

hei Septus

Husker nå at du skal i gang igjen på nyåret. Gjør du noe spesialt denne gangen? Tror jeg skal prøve litt mer alernativ behandling. Jeg fikk fotsone første gang da jeg ble gravid....

hei Septus

Husker nå at du skal i gang igjen på nyåret. Gjør du noe spesialt denne gangen? Tror jeg skal prøve litt mer alernativ behandling. Jeg fikk fotsone første gang da jeg ble gravid....

Ja, det stemmer. Jeg har igrunn ikke gjordt noe spesielt etter forge forsøk. Har brukt høsten til å prøve å trene litt med forhåpning om å gå ned i vekt. Må si jeg er gangske fornøyd da jeg har gått ned 5 kg. Beskjeden fra Haukeland var at jeg ikke burde gå opp i vekt (veiet 88 kg) heller prøve å gå ned, noe som jeg da alså har gjordt. Men det er nok ikke bare det som skal til for at jeg/vi skal lykkes. Det er mange ting vi ikke kan gjøre noe med, men som medisiner og naturen må ordne opp i.

Jeg er veldig klar for nytt forsøk (blir fryseforsøk) så jeg gleder meg...... selv om skuffelsen kan komme.

Øsnker deg lykke til videre og ikke gi opp.

Klem fra

Annonse

Ja, det stemmer. Jeg har igrunn ikke gjordt noe spesielt etter forge forsøk. Har brukt høsten til å prøve å trene litt med forhåpning om å gå ned i vekt. Må si jeg er gangske fornøyd da jeg har gått ned 5 kg. Beskjeden fra Haukeland var at jeg ikke burde gå opp i vekt (veiet 88 kg) heller prøve å gå ned, noe som jeg da alså har gjordt. Men det er nok ikke bare det som skal til for at jeg/vi skal lykkes. Det er mange ting vi ikke kan gjøre noe med, men som medisiner og naturen må ordne opp i.

Jeg er veldig klar for nytt forsøk (blir fryseforsøk) så jeg gleder meg...... selv om skuffelsen kan komme.

Øsnker deg lykke til videre og ikke gi opp.

Klem fra

hei

Jeg har også benyttet tiden før forsøket til å trene, gå ned i vekt (fra 75 til 72) og spist sunt. Derfor følte jeg meg så klar.....men blør ganske mye nå, så motiverer meg for et nytt forsøk på nyåret. Vet ikke om vi skal gå for et nytt forsøk, det siste med en gang..eller prøve de frosne eggene først. Ingen av de frosne eggene overlevde sist, så er ikke så optimistisk med de, hvis de ikke har blitt flinkere siden sist?? Får tenke på det og høre fra de sier på Riksen. Vi høres, og fortsatt lykke til med "forberedelsene". Det er jo viktig å føle seg fysisk og psykisk klar...

klem Zabo

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...