Gå til innhold

Dårlig sædkvalitet

Anbefalte innlegg

Gjest Always have hope!

Hei alle sammen,

Det viste seg at mannen min hadde 0 sædceller. Mulig at det har bedret seg fordi han har sluttet å røyke. Og har også begynt med vitaminer.

Han pleier også ta en B-vitamin sprøyte (fordi det viste seg at han hadde mangel på b-vitamin). Det har han tatt lenge nå.

Vi har prøvd på barn siden begynnelsen av dette året, men har ikke lyktes med det. Men jeg håper inderlig at sæd kvaliteten til mannen min blir betydelig bedre.

Jeg lurer på om det er mulig at det kan hentes sædceller fra min manns testikkel? Noen som har erfaring fra det?

Har tenkt å ta en ny sædprøve, håper det viser seg at mannen min har sædceller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164276-d%C3%A5rlig-s%C3%A6dkvalitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det sannelig på tide at de moderniserer denne loven. Skulle tro det var Bush som sto bak.

Annonse

En prest til statsminister er ikke så mye bedre enn en dum amerikaner...

Nei, det er ikke til å komme fra. Nå er også Bush veldig religiøs da og har fått det for seg at forskning på befruktede fostere er en synd.

Det er tydeligvis bedre å kaste dem i søppelbøtta. Idiot, altså

Gjest tubal-kandidat

Nei, det er ikke til å komme fra. Nå er også Bush veldig religiøs da og har fått det for seg at forskning på befruktede fostere er en synd.

Det er tydeligvis bedre å kaste dem i søppelbøtta. Idiot, altså

Ja!!

Om noe burde de forby kunstig befruktning i såfall (som jo produserer hauger av embryoer som slik du sier, går rett i søpla), men nei; religiøse fanatikere liker åpenbart å "hjelpe" de høyere makter når det passer dem...og er selvsagt abort-motstandere samtidig. *rasende*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...