Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Iffyrace

hallo.

jeg hadde par spørsmål om analsex som jeg håpet dere kunne svare. har lest litt på disse sidene, men ikke funnet no gode svar.

jeg er ganske uerfaren, seksuelt sett, men jeg har lyst å prøve meg frem litt, og i det siste har kjæresten min hintet litt at hun veldig gjerne vil ha analsex. hun har gjort det en del ganger før, men ikke jeg. jeg vet at man må gå rolig frem, at vi bør være avslappet etc. men det jeg er litt skeptisk for er bruk av kondom. er det veldig farlig å ikke bruke kondom når man har analsex? er det slik at man får avføring på fingern eller penis når man stikker den inn? lukter det veldig?

dere er vel lei av å få de samme spørsmålene hele tiden, men jeg setter stor pris på om dere kan hjelpe meg med hint og tips.

takk! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164279-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang%C3%A5ende-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det hadde vært vanlig at det luktet, så hadde neppe analsex vært så populært :-)

Ellers så er bakteriedrepende glidekrem et alternativ til kondom. Personlig synes jeg kondom er noe møkk (nu pun intended).

"..........................."

Gjest Iffyrace

Hvis det hadde vært vanlig at det luktet, så hadde neppe analsex vært så populært :-)

Ellers så er bakteriedrepende glidekrem et alternativ til kondom. Personlig synes jeg kondom er noe møkk (nu pun intended).

"..........................."

He he, ja du har et godt poeng der :)

Hva om man bruker et vanlig glidemiddel? Vil det føre til sykdommer/infeksjoner o.l. om man bruker det?

Har du opplevd å få avføring på fingern eller penis under analsex?

Ja, jeg syns ikke kondom var no særlig. Vet det høres klisjeaktig ut, men når jeg brukte det, kjente jeg absolutt ingenting :/

Takk for svart forresten!

He he, ja du har et godt poeng der :)

Hva om man bruker et vanlig glidemiddel? Vil det føre til sykdommer/infeksjoner o.l. om man bruker det?

Har du opplevd å få avføring på fingern eller penis under analsex?

Ja, jeg syns ikke kondom var no særlig. Vet det høres klisjeaktig ut, men når jeg brukte det, kjente jeg absolutt ingenting :/

Takk for svart forresten!

"Hva om man bruker et vanlig glidemiddel? Vil det føre til sykdommer/infeksjoner o.l. om man bruker det?"

I prinsippet kan du nok det, ja. Imidlertid har jeg aldri fått noe slikt. Og jeg har knullet ganske mange rumper, ganske mange ganger opp gjennom årene :-)

"Har du opplevd å få avføring på fingern eller penis under analsex?"

Har nok hendt, men kun et par ganger av nevnte mange ganger.

".........................."

Gjest Iffyrace

"Hva om man bruker et vanlig glidemiddel? Vil det føre til sykdommer/infeksjoner o.l. om man bruker det?"

I prinsippet kan du nok det, ja. Imidlertid har jeg aldri fått noe slikt. Og jeg har knullet ganske mange rumper, ganske mange ganger opp gjennom årene :-)

"Har du opplevd å få avføring på fingern eller penis under analsex?"

Har nok hendt, men kun et par ganger av nevnte mange ganger.

".........................."

He he! :D

Hjertelig takk for både morsome og ærlige svar! :)

Go for it!!!

Dont worry- nyt det og slapp av- det er deilig. Ta en dusj etterpå.Det eneste du bør tenke på er at rompa er det siste hullet du bruker!Musa først, rompa sist, og ikke mer mus før dere har vasket dere skikkelig! Ok? Bakteriene fra rompa bør ikke inn i musa, men ellers er det ikke noe fare, bare deilig! Lykke til.

Annonse

ShitDiddelyDo

Go for it!!!

Dont worry- nyt det og slapp av- det er deilig. Ta en dusj etterpå.Det eneste du bør tenke på er at rompa er det siste hullet du bruker!Musa først, rompa sist, og ikke mer mus før dere har vasket dere skikkelig! Ok? Bakteriene fra rompa bør ikke inn i musa, men ellers er det ikke noe fare, bare deilig! Lykke til.

Ordet "musa" i denne sammenhengen er sannsynligvis et av de mest usjarmerende ordene jeg kan tenke meg.

Helt på høyde med ordet "slamp".

ShitDiddelyDo

Det går fint uten kondom, men enkelte foretrekker kondom ved denne typen sex.

Det har jo enkelte fordeler. F.eks. hvis man bekymrer seg for avføring på penis - noe du gjør.

Ja, det kan skje, men nei; det pleier ikke å skje.

Husk på å bruke god tid. Varm henne opp med fingre og glidekrem, lytt til henne, og vær varsom når du bytter ut fingre med et større lem.

Gjest Iffyrace

Det går fint uten kondom, men enkelte foretrekker kondom ved denne typen sex.

Det har jo enkelte fordeler. F.eks. hvis man bekymrer seg for avføring på penis - noe du gjør.

Ja, det kan skje, men nei; det pleier ikke å skje.

Husk på å bruke god tid. Varm henne opp med fingre og glidekrem, lytt til henne, og vær varsom når du bytter ut fingre med et større lem.

Tusen takk! Føler meg mye mer sikker nå :)

Gjest fffffffffff

Hvis du ikke bruker kondom bør du ikke komme inne i rompa, for det blir veldig ekkelt etterpå for henne når det renner ut igjen. Skikkelig turn off for meg i hvert fall.

men hvis hun har gjort det før kan hun sikkert veilede deg. Det må da være en ærlig sak å spørre henne litt om hva hun ønsker?

Hvis du ikke bruker kondom bør du ikke komme inne i rompa, for det blir veldig ekkelt etterpå for henne når det renner ut igjen. Skikkelig turn off for meg i hvert fall.

men hvis hun har gjort det før kan hun sikkert veilede deg. Det må da være en ærlig sak å spørre henne litt om hva hun ønsker?

Fy f..., jeg må si at jeg aldri har tenkt over det der, men djeeezzezz, nå skal jeg _slutte_ å lese i dette forumet. På timen.

Det er nok rimelig individuellt om kvinner synes akkurat det er turnoff eller ikke. Jeg har aldri møtt noen som har hatt noe imot det.

"............................"

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...