Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært igjennom 2 mislykkede ivf-forsøk med kort mellomrom(kun 1 syklus mellom forsøkene). Det siste var i slutten av oktober. Jeg har etter det siste forsøket følt meg på en måte oppblåst i magen. Er dette normalt, eller tyder dette på at det er cyster? Skal snart starte på det 3. og siste forsøket. Takknemlig for svar!

Fortsetter under...

Hei på deg! Vet ikke hva som er normalt, men jeg var veldig oppblåst etter mitt forsøk nr.1.

et spm. til deg. hvordan har det seg at du har fått starte på nytt forsøk med så kort mellomrom, jeg måtte vente minst 3 mnd. Lykke til med 3 forsøk jeg kommer snart etter med mitt 3 og siste.

Hei på deg! Vet ikke hva som er normalt, men jeg var veldig oppblåst etter mitt forsøk nr.1.

et spm. til deg. hvordan har det seg at du har fått starte på nytt forsøk med så kort mellomrom, jeg måtte vente minst 3 mnd. Lykke til med 3 forsøk jeg kommer snart etter med mitt 3 og siste.

Jeg har gjort mine forsøk i Danmark, og jeg fikk beskjed om at det ikke var noe i veien med å starte opp igjen så snart.MEN jeg vil ikke anbefale det til noen, kroppen og psyken var nok ikke kommet seg igjen etter det første forsøket.

Jeg har gjort mine forsøk i Danmark, og jeg fikk beskjed om at det ikke var noe i veien med å starte opp igjen så snart.MEN jeg vil ikke anbefale det til noen, kroppen og psyken var nok ikke kommet seg igjen etter det første forsøket.

Forstår at dette ble vel tøft for deg, jeg gjorde mitt siste forsøk i november, og måtte fjerne det rett før jul, hadde satt seg fast i egglederen. Psyken er fortsatt langt i fra topp. Er det lov å spørre hvor i danmark du har vært og hva det kostet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...