Gå til innhold

Spørsmål rettet til gutter!

Anbefalte innlegg

Beautiful mind

Hei alle sammen,

Jeg vil spørre dere gutter noe.

Hva tenner dere mest på når dere skal ha sex? Det ytre selvfølgelig, men er det mulig at indre tells.

Kollegaen min sa til meg dersom samboeren hennes skulle legge på seg veldig mye ville han ikke tent på henne. Altså teller ikke indre noe for dere gutter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164393-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-rettet-til-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Kollegaen min sa til meg dersom samboeren hennes skulle legge på seg veldig mye ville han ikke tent på henne. Altså teller ikke indre noe for dere gutter?"

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne her...

For det første: Hva kollegaen din mener, er selvsagt ikke representativt for ALLE menn på kloden. Absurd at man i det hele tatt må påpeke noe sånt.

Dernest: Det ytre og det indre henger faktisk litt sammen for de fleste, hvor mye noen enn måtte finne på å polarisere dette.

For å si det enkelt: Så lenge folk ikke skiller seg USEDVANLIG mye ut utseendemessig - i positiv eller negativ forstand - vil det det for de fleste være "det lille ekstra" som avgjør ( dvs. sjarm/utstråling/selvtillit/kjemi/å være på nett - whatsoever). Det du med andre ord kaller "det indre".

Og videre: Ja, det er viktig med utseendet. Men det er ikke dermed sagt at det er viktig at partner er billedskjønn. Det som er viktig er at man _liker_ partnerens utseende. For noen innebærer det strenge krav, mens for andre er det bare simpelthen et spørsmål om hvorvidt man finner vedkommende tiltalende. Og her er heldigvis smaken vanvittig forskjellig.

Til slutt: Du trekker for raske slutninger.

"Kollegaen min sa til meg dersom samboeren hennes skulle legge på seg veldig mye ville han ikke tent på henne. Altså teller ikke indre noe for dere gutter?"

For det første: Hva kollegaen din mener, er selvsagt ikke representativt for ALLE menn på kloden. Absurd at man i det hele tatt må påpeke noe sånt.

Dernest: Det ytre og det indre henger faktisk litt sammen for de fleste, hvor mye noen enn måtte finne på å polarisere dette.

For å si det enkelt: Så lenge folk ikke skiller seg USEDVANLIG mye ut utseendemessig - i positiv eller negativ forstand - vil det det for de fleste være "det lille ekstra" som avgjør ( dvs. sjarm/utstråling/selvtillit/kjemi/å være på nett - whatsoever). Det du med andre ord kaller "det indre".

Og videre: Ja, det er viktig med utseendet. Men det er ikke dermed sagt at det er viktig at partner er billedskjønn. Det som er viktig er at man _liker_ partnerens utseende. For noen innebærer det strenge krav, mens for andre er det bare simpelthen et spørsmål om hvorvidt man finner vedkommende tiltalende. Og her er heldigvis smaken vanvittig forskjellig.

Og for ordens skyld: Beklager, jeg er ikke gutt. Jeg er kvinne.

...men jeg er en grepa kar!

Annonse

ShitDiddelyDo

Ja men for enkelte teller ytre mer enn indre, er du ikke enig?

Jo, for enkelte teller nok det ytre mer enn det indre.

Det er jo for øvrig en ærlig sak. For du vil vel ikke ha gutter som bare er opptatt av ditt ytre i utgangspunktet?

Jeg vet i hvert fall at jeg ikke vil ha den slags jenter.

ShitDiddelyDo

Så sant som det er sagt!

Og kapper du beina av en frosk blir den døv.....

Det var en litt for enkel konklusjon her.

Selvfølgelig er det ytre viktig for ens seksuelle tenning. Alle tenner lettere på en fysisk pen person enn en som er mindre pen/stygg.

Men tenningen på ens partner går dypere enn som så. Det indre er også viktig.

Men dersom en av disse endrer seg vesentlig kan tenningen endre seg, evt forsvinne.

Dersom dama plutselig blir svært overvektig kan tenningen forsvinne, selv om han fortsatt elsker henne. Dersom hun plutselig blir en bitchete isdronning kan tenningen forsvinne, selv om han fortsatt elsker henne.

seksuelt er det vel bare kroppen og blikket som jeg tenner på. Man har jo ikke sex med hjernen til partneren.

Vil tro det samme gjelder jenter.

Der tar du feil. Vi tenner på utseende vi også men minst like mye på hvordan mannen oppfører seg, snakker og intelligensen. Ingen behøver å være noe glansbilde men noe må de ha som man finner sexy.

Der tar du feil. Vi tenner på utseende vi også men minst like mye på hvordan mannen oppfører seg, snakker og intelligensen. Ingen behøver å være noe glansbilde men noe må de ha som man finner sexy.

Enig. I ain't never blowing no damn Republican.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...