Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

på søndag etter jeg hadde hatt sex begynte det plutselig å svi innmari i underlivet. jeg gikk å dusja, og tenkte det skulle forsvinne, men det gjorde det ikke. det forble sårt utover mandag, og etterhvert klødde det som besatt. jeg gikk å dusja i kaldt vann så det lindret kløen litt, men i dag (onsdag) var det borte. men så hadde jeg sex igjen, og nå svir det helt sinnsykt igjen. hva kan det være?? kjæresten min merker ingenting.

jeg har noe sinnsykt med utflod også. tykk og hvit, lukter ikke noe spesielt, men det er kjempe mye.

jeg begynte med p piller for 4 måneder siden, har brukt det før og p sprøyte, da var det ikke slik. så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre.

hva kan jeg gjøre for å lindre kløen og svien? kan jeg bruke hydrokortison eller mildison? eller locodiol? dusje i kaldt vann hjelper litt, men ikke mye. kan jeg ha sex?

jeg skal til legen, men med denne flotte fastlegeordningen er det jo 2-3 ukers ventetid på timer så lenge det ikke står om livet.

På forhånd takk for svar,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164480-svie-kl%C3%B8e-og-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg høres det ut som om du har fått et skikkelig hissig utbrudd av sopp. Du kan jo prøve Canesten-salve mot kløen og en Canesten stikkpille for å bli kvitt det ??? Kan jo ikke skade å prøve, men husk at kjæresten også må smøre seg... Eller dere må bruke kondom i mellomtida... Lykke til !!!

Mette Moen, Gynekolog

Det høres ut som du har fått soppinfeksjon, ta en kur med for eksempel canesten som du kan kjøpe uten resept på apoteket. Sopp er ikke regnet som en seksuelt overført sykdom, så det kommer nok ikke fra din mann, og han skal ikke ta behandling hvis han ikke har symptomer. Du kan fortsatt ha sex.

God bedring

Vennlig hilsen Mette H Moen

Mette Moen, Gynekolog

For meg høres det ut som om du har fått et skikkelig hissig utbrudd av sopp. Du kan jo prøve Canesten-salve mot kløen og en Canesten stikkpille for å bli kvitt det ??? Kan jo ikke skade å prøve, men husk at kjæresten også må smøre seg... Eller dere må bruke kondom i mellomtida... Lykke til !!!

Partner skal ikke ta behandling hvis han ikke har symptomer!

vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...