Gå til innhold

kommer fort

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For det første kan han hjelpe deg til orgasme med fingre eller munn før samleiet.

For det andre kan han øve på teknikker for å holde igjen orgasmen når han kjenner at den nærmer seg. Dette kan en mann beskrive bedre enn jeg kan. Men det handler vel om å stoppe opp og vente litt.

Hvis han slikker deg til orgasme før samleiet, kan det bidra til å løse begges "problem". Da blir skjeden veldig våt, og friksjonen litt mindre. Dette kan gjøre at han ikke kommer så fort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164570-kommer-fort/#findComment-1068840
Del på andre sider

Gjest mye erfaring

MAger trøst akkurat nå, men du må vite at 5 mnd ikke er så lenge når det gjelder å være trygg på seg selv i en seksuell situasjon. Det kan kanskje føles som om du er trygg nå, men om ei stund vil du innse at du hadde mer å lære. For meg har det tatt mange år før jeg har kunnet slippe meg helt løs. men nå er hvert samleie til gjengjeld helt nydelig og jeg får orgasme HVER gang.Det store cluet er å bruke lang tid på forspillet, tørre å slippe seg løs og være trygg på seg selv. IKKe lat som om du liker noe som ikke føles godt, men veiled ham forsiktig ved å fortelle hva som føles best for deg. Hvis du later som, kommer du til å gå glipp av mange store seksuelle opplevelser.Stol på meg, jeg angrer noe forferdelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164570-kommer-fort/#findComment-1069601
Del på andre sider

MAger trøst akkurat nå, men du må vite at 5 mnd ikke er så lenge når det gjelder å være trygg på seg selv i en seksuell situasjon. Det kan kanskje føles som om du er trygg nå, men om ei stund vil du innse at du hadde mer å lære. For meg har det tatt mange år før jeg har kunnet slippe meg helt løs. men nå er hvert samleie til gjengjeld helt nydelig og jeg får orgasme HVER gang.Det store cluet er å bruke lang tid på forspillet, tørre å slippe seg løs og være trygg på seg selv. IKKe lat som om du liker noe som ikke føles godt, men veiled ham forsiktig ved å fortelle hva som føles best for deg. Hvis du later som, kommer du til å gå glipp av mange store seksuelle opplevelser.Stol på meg, jeg angrer noe forferdelig.

hmm.. der fikk jeg en tankevekker. syns det er falut å prate med han om det, men han spør meg alltid om hva jeg syns er godt og om det han gjør er deilig. tør lissom ikke å svare annet enn ja jeg.. er klar over at 5 mnd ikke er så lenge ..:) men han føler på det at jeg ikke får orgasme, og det er jo litt synd.. men men..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164570-kommer-fort/#findComment-1070099
Del på andre sider

Heisann. For at dere skal få det bedre i senga, så må dere nok prate sammen. Fortell han hvordan du vil ha det, uten å beskylde han for å være dårlig i senga. Vil foreslå at dere kjøper en bok om sex, og leser den sammen. Da vil dere begge lære mer.

Kona mi får skjelden orgasme kun ved vanlig samleie, så jeg har lært meg å bruke både tunge og fingre. Da jeg traff kona, var jeg ikke så veldig erfaren i senga, men hun fortalte meg hvordan hun ville ha det, og det er jeg veldig glad for i dag ;) Nå har vi fantastisk sex 5-7 ganger i uka, og begge får orgasme opp til flere ganger. Kluet er å lære hverandre å kjenne, og da må man prate sammen. Og det er ikke flaut å prate om sex. Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164570-kommer-fort/#findComment-1071428
Del på andre sider

Gjest mye erfaring

hmm.. der fikk jeg en tankevekker. syns det er falut å prate med han om det, men han spør meg alltid om hva jeg syns er godt og om det han gjør er deilig. tør lissom ikke å svare annet enn ja jeg.. er klar over at 5 mnd ikke er så lenge ..:) men han føler på det at jeg ikke får orgasme, og det er jo litt synd.. men men..

Jeg skjønner akkurat hva du mener med at du ikke tør svare noe annet, men den dagen du tør veilede ham vil bli et stort skritt for dere begge to. Dette vet jeg høres helt utenkelig ut for deg nå, men jeg tror og håper at det vil bli bedre. Uansett hva jeg sier her nå,vil det ikke hjelpe deg stort. Jeg trodde jeg var helt alene om dette problemet og at sex alltid ville bli ganske kjedelig for meg.Jeg trodde også at vårt forhold ikke ville vare særlig lenge pga dette, men DUUUU så feil jeg tok, heldigvis. Alle har startproblemer, men det trengs både tid og mot til å gjøre noe med det.Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164570-kommer-fort/#findComment-1072305
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...