Gå til innhold

Adventskalender til samboer- forlslag?

Anbefalte innlegg

Forelsket som jeg er, har jeg laget en liten hjemmelaget adventskalender til min kjære. (patetisk kanskje, men men:)).

Jeg har tenkt å fylle den med diverse ting som beviser min kjærlighet til ham, som en CD med kjærlighetssanger, en pose kjærligheter, favoritt ølen hans, og diverse ting som kan piffe opp litt av hvert, som sexterninger, massasjeolje, sexgavekort, håndjern osv..:)

Men det er jo hele 24 dager som må fylles opp, så nå lurer jeg på om det er andre som har morsomme eller kjærlige forslag til billige småting jeg kan gi for å vise ham hcor mye jeg elsker ham?

Jeg har ikke altfor mye penger, og han får jo også julegave, så det må ikke bli noe altfor stort..

Julaften har jeg forøvrig tenkt å pakke inn meg selv, hehe.

Rekk opp hånda de som synes jeg er fjollete!:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164655-adventskalender-til-samboer-forlslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du er søt jeg! ; ) Synes det er kjempekos å være litt fjollete av og til... : )

Vi hadde kalendere i fjor vi og, men blir ikke noe av i år - vi har dårlig råd.. Vi hadde hver vår julestrømpe (fordi vi aldri fikk tak i kalendere) på peisen, og hver dag putta vi en gave oppi der, så åpna vi gavene på kvelden sammen. Kjempehyggelig!

Vi har vært sammen en del år da, så var ikke bare "rosa-kjærlighets" gaver.. hehe.. men også praktiske ting vi trengte og ønska oss. Sokker, sjokolade, sexy undertøy, dildo (den var favoritten.. hehe), glidekrem, hullemaskin, dvd-film, marsipangris, vanter, bokser, magnettil kjøleskapet med kjærleiksord på, spesielle tusjpenner..

Det meste var ønsker, det andre bare fant vi på, men det er jammen ikke lett... hendte han hadde kjøpt kjempedyr gave, så fikk kan sjokolade den dagen.. hehe.. Og omvendt. Men det jevna seg ut. Vi var stort sett enig om ca-pris.. var jo bare på gøy!

Jeg synes dette er i overkant til et mannfolk. Men han er kanskje litt mjuk?

Han er jo så snill mot meg hele tiden, så jeg synes han må få litt tilbake! Han må dessuten jobbe og stresse endel i desember, så jeg vil gi ham noe som kan glede ham, og iallefall få ham til å slappe av hjemme!

Jeg elsker ham over alt på jord, og vil vise ham det- det er vel ikke teit det vel?

Dessuten er det vår første jul sammen, og vi er nyforelskede!:)

Jeg synes du er søt jeg! ; ) Synes det er kjempekos å være litt fjollete av og til... : )

Vi hadde kalendere i fjor vi og, men blir ikke noe av i år - vi har dårlig råd.. Vi hadde hver vår julestrømpe (fordi vi aldri fikk tak i kalendere) på peisen, og hver dag putta vi en gave oppi der, så åpna vi gavene på kvelden sammen. Kjempehyggelig!

Vi har vært sammen en del år da, så var ikke bare "rosa-kjærlighets" gaver.. hehe.. men også praktiske ting vi trengte og ønska oss. Sokker, sjokolade, sexy undertøy, dildo (den var favoritten.. hehe), glidekrem, hullemaskin, dvd-film, marsipangris, vanter, bokser, magnettil kjøleskapet med kjærleiksord på, spesielle tusjpenner..

Det meste var ønsker, det andre bare fant vi på, men det er jammen ikke lett... hendte han hadde kjøpt kjempedyr gave, så fikk kan sjokolade den dagen.. hehe.. Og omvendt. Men det jevna seg ut. Vi var stort sett enig om ca-pris.. var jo bare på gøy!

Hehe, nå er man altså kommet dit at dildo er blitt en praktisk artikkel på linje med hullemaskin, vanter og kjølekspasmagneter.

;oD

Annonse

Han er jo så snill mot meg hele tiden, så jeg synes han må få litt tilbake! Han må dessuten jobbe og stresse endel i desember, så jeg vil gi ham noe som kan glede ham, og iallefall få ham til å slappe av hjemme!

Jeg elsker ham over alt på jord, og vil vise ham det- det er vel ikke teit det vel?

Dessuten er det vår første jul sammen, og vi er nyforelskede!:)

Det er lov å gi barske ting :)

Ja, men det er jo nettopp derfor jeg spør etter forlag da.. Det er tross alt 24 muligheter!

Og sex-ting er da "barske" nok? De fleste menn vil sannsynligvis bli overlykkelige for sånt;)

'... som en CD med kjærlighetssanger, en pose kjærligheter,...'

Dette er _ikke_ barskt. Men hvis du tenker på noe sånt som Dylans Nashville Skyline, går det vel.

Lykke til!

Dette er _ikke_ barskt. Men hvis du tenker på noe sånt som Dylans Nashville Skyline, går det vel.

Lykke til!

Deter jo ikke meningen det bare skal være barskt da, det er jo for å vise at jeg elsker ham, og at han gjør meg helt fjollete av forelskelse.

Litt humor og fjolleri i et forhold tror jeg man bare har godt av. Dessuten går det jo an å gi både "maskuline" og "feminine" gaver?

Forøvrig elsker han kjærligheter, så jeg tviler på at han henger seg opp i om det er "barskt" eller ikke..

Lykke til!

Nå mener jeg heller ikke kjærlighetssanger a la Britney Spears eller Celine Dion- mer i retning av Bruce Springsteen, Phil Collins og U2. Men det er kanskje heller ikke barskt nok for deg?

Eller er jeg kanskje ufeminin og "barsk" siden jeg foretrekker rock fremfor tyggispop? :)

Deter jo ikke meningen det bare skal være barskt da, det er jo for å vise at jeg elsker ham, og at han gjør meg helt fjollete av forelskelse.

Litt humor og fjolleri i et forhold tror jeg man bare har godt av. Dessuten går det jo an å gi både "maskuline" og "feminine" gaver?

Forøvrig elsker han kjærligheter, så jeg tviler på at han henger seg opp i om det er "barskt" eller ikke..

Ikke heng deg opp i det tullet jeg kommer med.

Ha det hyggelig i adventstiden!

Annonse

Gjest formyekliss?

Du er ikke fjollete, det er jo ganske romantisk. Bare du ikke da skaper deg selv en forventing om det samme tilbake. Da kan det falle feil ut. Og alt trenger kanskje ikke være rettet mot kjærlighetsting ? Kan jo bli litt mye av det og.

Men veldig bra initativ.

Jeg rekker ikke opp hånda for jeg synes verken det er patetisk eller fjollet.

Her inn kan være mange som vet hva som skal kalles "normalt" men så lenge man gjør slike ting i kjærlighet så kan det langt fra kalles fjollet eller patetisk.

Det er jo slike ting som piffer opp samlivet på en humoristisk og koslig måte.

Jeg selv overrasket min kjære med store ark hvor det sto " ''''' jeg er enormt glad i deg".

Disse hang jeg over hele kortveggen på sovrommet.

Tro hvor mange som synes det er barnslig da?

Og det skiiiiiter jeg en lang mars i :) Halvdelen synes det var rørende og sjarmerende og liker å titte på det. Det var lite for å glede det.

Over til gavene dine...

Favoritt deon, ønsker han seg el.tannbørste? Små godiser som du er inne på.

Lapper med masasje, et spesiellt nummer - i senga, på kjøkkenet osv - (det vet jeg min ønsker seg)

På bokhandleren har di slike små bøker med ord om kjærlighet ol. - om han er av den litt romantiske sjelen.

En god penn, sjokolade som ser ut som første plass medalje...

Bland humoristisk, godt, spennende, sexy, fornuftig osv.

Lykke til.

:)

Du er ikke fjollete, det er jo ganske romantisk. Bare du ikke da skaper deg selv en forventing om det samme tilbake. Da kan det falle feil ut. Og alt trenger kanskje ikke være rettet mot kjærlighetsting ? Kan jo bli litt mye av det og.

Men veldig bra initativ.

Det skal da ikke være bare kjærlighetsting, men litt av alt. Poenget er at jeg har lyst å glede ham, uten å bruke så mye penger.

Og jeg forventer meg ikke masse tilbake, for det får jeg jo hver eneste dag uansett!:)

Hehe, nå er man altså kommet dit at dildo er blitt en praktisk artikkel på linje med hullemaskin, vanter og kjølekspasmagneter.

;oD

Jepp! ; ) Neida.. men jeg hadde ikke en ordenltig den gangen, og ønska meg det.. så det fikk jeg! ; ) var ikke baaaaaaaaare praktiske gaver da... Selv om jeg vil si den er ganske praktisk når han er borte. hehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...