Rubia Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nå skal jeg ut og kjøpe tre røde roser til halvdelen min...vi "fyller dag" i morgen. I en pent innpakket pakke ligger et eget laget dikt skrevet ut med snirklet skrift på fint papir i ramme. På veggen henger mange ark som forteller hvor glad jeg er i ham, sammen med mange lysholdere som vi fyller når vi skal ha spesiell stemning på sovrommet. Før jeg går tar jeg på meg de nydelige øredobbene jeg fikk av ham forleden dag, og vesken han kjøpte til meg forde min var litt skrøpelig. På mobilen min er mange kjærlighetserklæringer...ja de mottas og sendes hver dag. Vi er veldig flinke til å gi hverandre små oppmerksomheter i form av gaver eller ord, og det er koslig og rørende og piffer om en ellers så hektisk hverddag. Er dere flinke? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
modesty Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nå har jo ikke dere vært sammen så lenge da (under et halvt år?), etter det jeg har forstått her. Og da stiller jo saken seg litt annerledes. Samboeren min og jeg var flinke til å kjøpe smågaver til hverandre de første to årene kanskje...så dabbet det av litt. Men det er vel etterhvert som årene går at man trenger det mer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hos oss har vi dårlig råd, så det blir ikke så mye "kjøpt" romantikk. Dessuten jobber vi endel, så vi er slitne. Men likevel er vi flinke til å fortelle hverandre at vi elsker hverandre. Min kjære kaller meg engelen sin, og sier at Gud må ha sendt ham lille perfekte meg.. Han tar meg på rumpa, først på den ene rumpeballen- sier "50%", gjør det samme på den andre- så legger han det sammen og sier "ja, det blir jo 100% sikker det!" (på at han vil gifte seg med meg..) Av og til bare ser han på meg i sofaen, og utbryter at han synes jeg er så utrolig pen.. Jeg sender små meldinger på telefonen hans-han har spart på alle han har fått siden vi ble sammen- det er maaaange det! Og så sender han meg alltid søte meldinger når han er ute med gutta f.eks. Dessuten har han alltid med mat han vet jeg liker hjem (han er kjøkkensjef, så den er luksus:))- eller han har maten klar hvis jeg kommer senere enn ham. Jeg skal lage adventskalender til ham med ting som viser hvor glad jeg er i ham, og hvor kåt han gjør meg. Og han skal bestille fersk marsipankake, med ekstraekstraekstra valnøtter i til meg til imorgen (jeg blir 25 år!), siden det er favoritten. Så det er ikke alltid det er røde roser og rødvin etc., men det er ingen tvil om at vi elsker hverandre, og at vi viser det til gagns! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Min eksmann var sånn, masse oppmerksomhet som syntes utad for alt og alle. Roser og gaver uten "grunn" og mye kos. Jeg tok etterhvert gitt at det var sånn. Ble selvfølgelig glad for gaver, men ikke overrasket, det var jo sånn han var. Det var selvfølgelig gjensidig. Jeg ga også gaver. Nå får jeg mye kos av sambo også, men ikke så mye ytre stæsh. Jeg savna det i begynnelsen, men har nå lært å sette pris på den måten han er på. Det virker faktisk mer ærlig nå. De få gangene jeg får noe ekstra så setter jeg så umåtelig stor pris på det, og det kommer som en overraskelse. Jeg blir så glad. Jeg ser at min ex fortsetter på samme måte med sin nye. Jeg synes faktisk nå at det kan bli litt vel klissete.... Jeg vet at jeg har det mye bedre med min litt tilbakeholdne men ærlige samboer nå enn jeg hadde det med min overromantiske eksmann som tydeligvis ikke la så mye vekt på ordene og handlingene når det kom til stykket. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Hos oss har vi dårlig råd, så det blir ikke så mye "kjøpt" romantikk. Dessuten jobber vi endel, så vi er slitne. Men likevel er vi flinke til å fortelle hverandre at vi elsker hverandre. Min kjære kaller meg engelen sin, og sier at Gud må ha sendt ham lille perfekte meg.. Han tar meg på rumpa, først på den ene rumpeballen- sier "50%", gjør det samme på den andre- så legger han det sammen og sier "ja, det blir jo 100% sikker det!" (på at han vil gifte seg med meg..) Av og til bare ser han på meg i sofaen, og utbryter at han synes jeg er så utrolig pen.. Jeg sender små meldinger på telefonen hans-han har spart på alle han har fått siden vi ble sammen- det er maaaange det! Og så sender han meg alltid søte meldinger når han er ute med gutta f.eks. Dessuten har han alltid med mat han vet jeg liker hjem (han er kjøkkensjef, så den er luksus:))- eller han har maten klar hvis jeg kommer senere enn ham. Jeg skal lage adventskalender til ham med ting som viser hvor glad jeg er i ham, og hvor kåt han gjør meg. Og han skal bestille fersk marsipankake, med ekstraekstraekstra valnøtter i til meg til imorgen (jeg blir 25 år!), siden det er favoritten. Så det er ikke alltid det er røde roser og rødvin etc., men det er ingen tvil om at vi elsker hverandre, og at vi viser det til gagns! Det går ikke på penger det er helt sikkert. Virker som om dere er veldig flinke på å formidle følelsene og kjærligheten deres. Gull verdt for et forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Nå har jo ikke dere vært sammen så lenge da (under et halvt år?), etter det jeg har forstått her. Og da stiller jo saken seg litt annerledes. Samboeren min og jeg var flinke til å kjøpe smågaver til hverandre de første to årene kanskje...så dabbet det av litt. Men det er vel etterhvert som årene går at man trenger det mer. Vi har ikke vært sammen så lenge nei, det er sant. Håper vi klarer å holde på slik om enn i noe mindre grad etter som årene går, for som du sier så er det vel så viktig om enn ikke viktigere etter som tiden går. Hva med å begynne i det små igjen da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ja det vil jeg si! ; ) Det hender han kjøper blomster til meg.. (Liljer eller langstilkende roser og kort til). Noen ganger da jeg har vært på byen kjøper jeg en rose til han... Han setter pris på det, men setter mer pris på gaver han trenger eller ønsker seg.. Kjøper ofte klær til han hvis jeg kommer over noe jeg liker og hvis jeg har råd.. Kjøpte en del til han i sommer siden han var blakk og tengte noe nytt. Kjøpte et par kule tøfler til han og meg forrige uke, de ble han kjempeglad for. Har også kjøpt PS2 spill til han når jeg vet han ønsker seg det, men ikke har penger til det akkuratt da.. Jeg ringer han som regel hver dag for å si hei og høre hvordan det går (ikke alltid hvis vi skal møtes rett etter jobb). Sender han sms om at jeg elsker han når jeg er bortreist, og alltid nattamelding selv om vi har prata i telefonen tidligere. Sender han morrmailer fra jobben, med "elsker deg" eller lignede... Vi koser masse, flørter, ler og har det morro som regel hver dag.. Klyper hverandre her og der, plystrer på hverandre når vi f.eks står på badet i trusa.. : ) Kommer etter hverandre i dusjen noen ganger, selv om det er litt trangt så går det og! Jeg ligger alltid på armen hans før vi sovner, og han "nusser" meg alltid på hodet før vi sovner etter annen diverse kos. Vi er glad i å kose begge to, og har alltid vært det. Gir hverandre komplimenter støtt. Når jeg sover borte sier han "ta røret til hodet da, så skal du få nuss på hodet.." Det er så søtt, så hører jeg han smasker i høret. *flire* Tror sånt er veldig viktig i forholdet. Men det jeg setter størst pris på er at vi kommuniserer bra, er ærlige mot hverandre og har tillit - ingen av oss er mistenksomme eller sjalu for vi vet hvor vi har hverandre. Blir vi usikre så snakker vi sammen. (Noe ingen av oss har vært på leeenge). Jeg synes jeg er kjempeheldig! ; ) Gratulerer med dagen i morgen, og kos dere.. Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært sammen i 5 1/2 år til jul. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Min eksmann var sånn, masse oppmerksomhet som syntes utad for alt og alle. Roser og gaver uten "grunn" og mye kos. Jeg tok etterhvert gitt at det var sånn. Ble selvfølgelig glad for gaver, men ikke overrasket, det var jo sånn han var. Det var selvfølgelig gjensidig. Jeg ga også gaver. Nå får jeg mye kos av sambo også, men ikke så mye ytre stæsh. Jeg savna det i begynnelsen, men har nå lært å sette pris på den måten han er på. Det virker faktisk mer ærlig nå. De få gangene jeg får noe ekstra så setter jeg så umåtelig stor pris på det, og det kommer som en overraskelse. Jeg blir så glad. Jeg ser at min ex fortsetter på samme måte med sin nye. Jeg synes faktisk nå at det kan bli litt vel klissete.... Jeg vet at jeg har det mye bedre med min litt tilbakeholdne men ærlige samboer nå enn jeg hadde det med min overromantiske eksmann som tydeligvis ikke la så mye vekt på ordene og handlingene når det kom til stykket. Du har rett, oppmerksomhetene veier vel så mye i ord og handlinger som i penger. Eller mer for å si det sånn... Det er blikk, gode ord, en fotmasasje, små lapper osv. som gir varme. Selvsakt setter en kjempepris på kjøpte ting også da, men hadde gledelig byttet bort dette med det andre. Jeg er dog så heldig at min er veldig flink på å sende nydelige meldinger, ringe, si mye pent til meg, smøre inn bena mine med fungtihetskrem hver kveld, gi meg masasje osv. i tillegg til gavene han gir meg i ny og ne. Og så setter han så umottelig stor pris på alle slike ting jeg gjør for ham og det varmer jo veldig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er svært enig med skorpionfisken. Jeg vil mye heller lese samboerens kjærlighet i øynene hans enn på en lapp under puta. Jeg vil mye heller ha trøst og støtte når jeg er lei meg, enn roser og gaver. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 ja det vil jeg si! ; ) Det hender han kjøper blomster til meg.. (Liljer eller langstilkende roser og kort til). Noen ganger da jeg har vært på byen kjøper jeg en rose til han... Han setter pris på det, men setter mer pris på gaver han trenger eller ønsker seg.. Kjøper ofte klær til han hvis jeg kommer over noe jeg liker og hvis jeg har råd.. Kjøpte en del til han i sommer siden han var blakk og tengte noe nytt. Kjøpte et par kule tøfler til han og meg forrige uke, de ble han kjempeglad for. Har også kjøpt PS2 spill til han når jeg vet han ønsker seg det, men ikke har penger til det akkuratt da.. Jeg ringer han som regel hver dag for å si hei og høre hvordan det går (ikke alltid hvis vi skal møtes rett etter jobb). Sender han sms om at jeg elsker han når jeg er bortreist, og alltid nattamelding selv om vi har prata i telefonen tidligere. Sender han morrmailer fra jobben, med "elsker deg" eller lignede... Vi koser masse, flørter, ler og har det morro som regel hver dag.. Klyper hverandre her og der, plystrer på hverandre når vi f.eks står på badet i trusa.. : ) Kommer etter hverandre i dusjen noen ganger, selv om det er litt trangt så går det og! Jeg ligger alltid på armen hans før vi sovner, og han "nusser" meg alltid på hodet før vi sovner etter annen diverse kos. Vi er glad i å kose begge to, og har alltid vært det. Gir hverandre komplimenter støtt. Når jeg sover borte sier han "ta røret til hodet da, så skal du få nuss på hodet.." Det er så søtt, så hører jeg han smasker i høret. *flire* Tror sånt er veldig viktig i forholdet. Men det jeg setter størst pris på er at vi kommuniserer bra, er ærlige mot hverandre og har tillit - ingen av oss er mistenksomme eller sjalu for vi vet hvor vi har hverandre. Blir vi usikre så snakker vi sammen. (Noe ingen av oss har vært på leeenge). Jeg synes jeg er kjempeheldig! ; ) Gratulerer med dagen i morgen, og kos dere.. Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært sammen i 5 1/2 år til jul. Din historie høres jo aldeles nydelig ut. Ja, du - eller vi alle - som har det slik er heldige. Man bør virkelig vite å sette pris på hva man har. Vi har ikke vært sammen mer enn et halvt år i morgen...etter å ha kjent hverandre et år før det. Men det at vi er såpass voksne og erfarne på godt og vondt gjør jo sitt til at dette føles og er et spesiellt forhold. Vi har også en enorm kommunikasjon og humor, og vi elsker også å kose. Det er en tillig og harmoni der jeg ikke har kjent tidligere. Vi snakker om forlovelse og giftemål, selvom dette jo er noe som ligger en god stund frem i tid. Han har aldri vært forlovet eller gift før og ønsker det veldig spesiellt. Han ønsker seg til Gondolenes by når vi skal forlove oss Uansett, små ting i en travel hverddag er faktisk store ting, og er gull for forholdet, det er helt sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ja det vil jeg si! ; ) Det hender han kjøper blomster til meg.. (Liljer eller langstilkende roser og kort til). Noen ganger da jeg har vært på byen kjøper jeg en rose til han... Han setter pris på det, men setter mer pris på gaver han trenger eller ønsker seg.. Kjøper ofte klær til han hvis jeg kommer over noe jeg liker og hvis jeg har råd.. Kjøpte en del til han i sommer siden han var blakk og tengte noe nytt. Kjøpte et par kule tøfler til han og meg forrige uke, de ble han kjempeglad for. Har også kjøpt PS2 spill til han når jeg vet han ønsker seg det, men ikke har penger til det akkuratt da.. Jeg ringer han som regel hver dag for å si hei og høre hvordan det går (ikke alltid hvis vi skal møtes rett etter jobb). Sender han sms om at jeg elsker han når jeg er bortreist, og alltid nattamelding selv om vi har prata i telefonen tidligere. Sender han morrmailer fra jobben, med "elsker deg" eller lignede... Vi koser masse, flørter, ler og har det morro som regel hver dag.. Klyper hverandre her og der, plystrer på hverandre når vi f.eks står på badet i trusa.. : ) Kommer etter hverandre i dusjen noen ganger, selv om det er litt trangt så går det og! Jeg ligger alltid på armen hans før vi sovner, og han "nusser" meg alltid på hodet før vi sovner etter annen diverse kos. Vi er glad i å kose begge to, og har alltid vært det. Gir hverandre komplimenter støtt. Når jeg sover borte sier han "ta røret til hodet da, så skal du få nuss på hodet.." Det er så søtt, så hører jeg han smasker i høret. *flire* Tror sånt er veldig viktig i forholdet. Men det jeg setter størst pris på er at vi kommuniserer bra, er ærlige mot hverandre og har tillit - ingen av oss er mistenksomme eller sjalu for vi vet hvor vi har hverandre. Blir vi usikre så snakker vi sammen. (Noe ingen av oss har vært på leeenge). Jeg synes jeg er kjempeheldig! ; ) Gratulerer med dagen i morgen, og kos dere.. Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært sammen i 5 1/2 år til jul. At når vi lager middag lager vi litt "stas" ut av det noen ganger.. Dekker på i stua, tenner lys, bretter servietter så det blir et kosel ig bord. Da skal vi kose oss liksom! ; ) Og så legger vi lapper til hverandre på kjøkkenbenken om morningen (jeg går oftes før han) hvis vi har en beskjed "kan du støvduge" hehe.. eller bare en søt melding "ha en fin dag, elsker deg".. F.eks. Dette skjer ikke hver uke da... Så det er kjempehyggelig når ejg ser det ligger lapp til meg. Lå senest lapp til meg da jeg kom hjem tirsdag kveld da han jobbet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vi har ikke vært sammen så lenge nei, det er sant. Håper vi klarer å holde på slik om enn i noe mindre grad etter som årene går, for som du sier så er det vel så viktig om enn ikke viktigere etter som tiden går. Hva med å begynne i det små igjen da? Nei, det tar jo ikke all verdens tid og krefter å bare si noe pent til hverandre, kile den andre på ryggen, gi et kjapt kyss når man står opp/går ut døren/legger seg osv. Og det er ofte disse tingene som betyr noe, og det burde ikke være så vanskelig å gjøre dem selv om man har vært sammen en stund! Skjønner at forelskelsen vil fade, andre ting sliter en ut, barn og jobb krever sitt osv., men det må da kunne gå an å ta vare på hverandre likevel. Man trenger ikke bruke masse penger hver gang, ha 3 timers sex hele tiden (en kjappis går vel bra også) og kjøpe blomster hver dag. Men det er utrolig viktig å ikke glemme hverandre- og som sagt, det tar ikke lange tiden eller tankevirksomheten å fortelle noen at du elsker dem eller å gi dem et kyss! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er svært enig med skorpionfisken. Jeg vil mye heller lese samboerens kjærlighet i øynene hans enn på en lapp under puta. Jeg vil mye heller ha trøst og støtte når jeg er lei meg, enn roser og gaver. Det er klart at også jeg, og de fleste andre skulle en tro heller vil det. Dog er man veldig heldig når man får i både pose og sekk for å si det sånn. Og man bør nok passe seg for å ta det som en selvfølge 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er svært enig med skorpionfisken. Jeg vil mye heller lese samboerens kjærlighet i øynene hans enn på en lapp under puta. Jeg vil mye heller ha trøst og støtte når jeg er lei meg, enn roser og gaver. Eller som Marta Tikkanen skriver: Behold dine roser, ta oppvasken i stedet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er svært enig med skorpionfisken. Jeg vil mye heller lese samboerens kjærlighet i øynene hans enn på en lapp under puta. Jeg vil mye heller ha trøst og støtte når jeg er lei meg, enn roser og gaver. Ja takk begge deler? ; ) Jeg får ikke ofte gaver eller blomster, men det hender.. Men kjærlighet, forståelse, resepkt og kos får jeg hver dag. Det betyr selvfølgelig mest! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er svært enig med skorpionfisken. Jeg vil mye heller lese samboerens kjærlighet i øynene hans enn på en lapp under puta. Jeg vil mye heller ha trøst og støtte når jeg er lei meg, enn roser og gaver. Begge deler er bra, men det er jo realiteten i følelsene som er det viktigste. Var sammen med en fyr som sa en masse pompøse ting til meg, og kjøpte en haug ting. Han var likevel utro.. Men han jeg har nå viser det på en mer ekte måte, han ER der for meg, bruker tid på meg, viser med all tydelighet at det er meg han helst vil tilbringe tiden sin med, lager mat til meg osv. Det er disse tingene i hverdagen som betyr noe, ikke antall kroner eller roser jeg får! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jøje meg. Høres litt vel mye ut, men det sier jeg sikkert bare fordi jeg er missunnelig! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ja det vil jeg si! ; ) Det hender han kjøper blomster til meg.. (Liljer eller langstilkende roser og kort til). Noen ganger da jeg har vært på byen kjøper jeg en rose til han... Han setter pris på det, men setter mer pris på gaver han trenger eller ønsker seg.. Kjøper ofte klær til han hvis jeg kommer over noe jeg liker og hvis jeg har råd.. Kjøpte en del til han i sommer siden han var blakk og tengte noe nytt. Kjøpte et par kule tøfler til han og meg forrige uke, de ble han kjempeglad for. Har også kjøpt PS2 spill til han når jeg vet han ønsker seg det, men ikke har penger til det akkuratt da.. Jeg ringer han som regel hver dag for å si hei og høre hvordan det går (ikke alltid hvis vi skal møtes rett etter jobb). Sender han sms om at jeg elsker han når jeg er bortreist, og alltid nattamelding selv om vi har prata i telefonen tidligere. Sender han morrmailer fra jobben, med "elsker deg" eller lignede... Vi koser masse, flørter, ler og har det morro som regel hver dag.. Klyper hverandre her og der, plystrer på hverandre når vi f.eks står på badet i trusa.. : ) Kommer etter hverandre i dusjen noen ganger, selv om det er litt trangt så går det og! Jeg ligger alltid på armen hans før vi sovner, og han "nusser" meg alltid på hodet før vi sovner etter annen diverse kos. Vi er glad i å kose begge to, og har alltid vært det. Gir hverandre komplimenter støtt. Når jeg sover borte sier han "ta røret til hodet da, så skal du få nuss på hodet.." Det er så søtt, så hører jeg han smasker i høret. *flire* Tror sånt er veldig viktig i forholdet. Men det jeg setter størst pris på er at vi kommuniserer bra, er ærlige mot hverandre og har tillit - ingen av oss er mistenksomme eller sjalu for vi vet hvor vi har hverandre. Blir vi usikre så snakker vi sammen. (Noe ingen av oss har vært på leeenge). Jeg synes jeg er kjempeheldig! ; ) Gratulerer med dagen i morgen, og kos dere.. Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært sammen i 5 1/2 år til jul. Høres ut som en kopi av mitt forhold!! Er vi ikke heldige?? )))) Åååh, jeg er forelsket! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Eller som Marta Tikkanen skriver: Behold dine roser, ta oppvasken i stedet... Nettopp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nettopp! Hehe, min gjør det også.. Så vasker han klærne mine, og legger dem pent sammen når de har tørket.. Og har mat med hjem til meg (han er kokk).. Jeg er heeeeldig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164675-oppmerksomheter-i-samlivet/#findComment-1069952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.