Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begge deler er bra, men det er jo realiteten i følelsene som er det viktigste.

Var sammen med en fyr som sa en masse pompøse ting til meg, og kjøpte en haug ting. Han var likevel utro..

Men han jeg har nå viser det på en mer ekte måte, han ER der for meg, bruker tid på meg, viser med all tydelighet at det er meg han helst vil tilbringe tiden sin med, lager mat til meg osv.

Det er disse tingene i hverdagen som betyr noe, ikke antall kroner eller roser jeg får!

Under den innledende "parringsleken" de første månedene hendte det at han kom med roser. Men jeg merket på ham at det føltes rart, det var liksom ikke ham.

Etter hvert har jeg lært meg å verdsette ekte kjærlighet. Og den handler ikke om dill og stash og blomster.

Fortsetter under...

Vi er flinke til å gi hverandre oppmerksomhet vi også, skriver meldinger og mailer til hverandre hver dag.

Vi kjøper ikke ofte "ting" til hverandre, men gir hverandre lov til å kjøpe ting vi har lyst på (fellesøkonomi).

Vi gir hverandre frihet, men syns det er best å være sammen mest mulig.

Vi deler på de fleste arbeidsoppgaver i hjemmet.

Vi er gode venner som kan snakke om alt, og som prøver så godt vi kan å støtte hverandre når en av oss har det vanskelig.

Vi passer igrunnen vanvittig godt sammen og det blir igrunn bare bedre og bedre. Vi har vært sammen i over 13 år.

Ja takk begge deler? ; )

Jeg får ikke ofte gaver eller blomster, men det hender.. Men kjærlighet, forståelse, resepkt og kos får jeg hver dag. Det betyr selvfølgelig mest!

Tja...

Når han sier at jeg har kropp som en 20-åring, er det verdt mere enn femti flasker parfyme.

Under den innledende "parringsleken" de første månedene hendte det at han kom med roser. Men jeg merket på ham at det føltes rart, det var liksom ikke ham.

Etter hvert har jeg lært meg å verdsette ekte kjærlighet. Og den handler ikke om dill og stash og blomster.

Så du mener at når man ønsker å glede partneren sin med en oppmerksomhet man vet han eller hun blir glad for så er det ikke ekte kjærlighet?

Jeg synes det er kjempehyggelig å kjøpe et plagg eller noe ejg vet han ønsker seg når jeg har råd, jeg elsker å gi bort å se at folk setter pris på det.. Det gleder meg...

Gjør det av kjærlighet. Men kjøpte ting er ikke det viktigste, men en tilleggsgode..

Tja...

Når han sier at jeg har kropp som en 20-åring, er det verdt mere enn femti flasker parfyme.

Synes kjærlighet utført med handling, enten det er kjærtegn, kos, kyss eller oppmerksomheter som varmer synes jeg betyr like mye som bare ord... Selv om ord også betyr mye.. Er du litt misunnerlig fordi du ikke får oppmerksomheter? ; )

Annonse

Jeg foretrekker roser og at vi deler husarbeider. Vi kjører likestilling hjemme hos oss, så oppvasken er ikke emr "min" enn "hans"..

Jeg sa vel ikke "ta oppvasken for meg" ?

Jeg mener nettopp det du sier, at man deler.

Roser er hyggelig i tillegg, men må jeg velge, vil jeg ha en som deler det daglige.

Jeg sa vel ikke "ta oppvasken for meg" ?

Jeg mener nettopp det du sier, at man deler.

Roser er hyggelig i tillegg, men må jeg velge, vil jeg ha en som deler det daglige.

ok.. men det tar jeg faktisk som en selvfølge.. særlig siden jeg jobber mer enn han.

; ) Men da er du fornøyd da, det er det som er viktig! God helg.

Vi er flinke til å gi hverandre oppmerksomhet vi også, skriver meldinger og mailer til hverandre hver dag.

Vi kjøper ikke ofte "ting" til hverandre, men gir hverandre lov til å kjøpe ting vi har lyst på (fellesøkonomi).

Vi gir hverandre frihet, men syns det er best å være sammen mest mulig.

Vi deler på de fleste arbeidsoppgaver i hjemmet.

Vi er gode venner som kan snakke om alt, og som prøver så godt vi kan å støtte hverandre når en av oss har det vanskelig.

Vi passer igrunnen vanvittig godt sammen og det blir igrunn bare bedre og bedre. Vi har vært sammen i over 13 år.

Så deilig å se at kjærligheten kan blomstre så sterkt også etter så mange år.

Det er nok desverre mange som tar hverandre for gitt etter satt tid selvom kjærligheten er der.

:)

Så du mener at når man ønsker å glede partneren sin med en oppmerksomhet man vet han eller hun blir glad for så er det ikke ekte kjærlighet?

Jeg synes det er kjempehyggelig å kjøpe et plagg eller noe ejg vet han ønsker seg når jeg har råd, jeg elsker å gi bort å se at folk setter pris på det.. Det gleder meg...

Gjør det av kjærlighet. Men kjøpte ting er ikke det viktigste, men en tilleggsgode..

Jeg vet hvor unaturlig det er for kjæresten min å gå ut og kjøpe "oppmerksomheter".

Derfor er det uviktig for meg.

Jeg gir blaffen i blomster og kort. Jeg vil bare ha han, jeg.

Akkurat som han er.

Annonse

Jeg vet hvor unaturlig det er for kjæresten min å gå ut og kjøpe "oppmerksomheter".

Akkurat som han er.

Som jeg skriver til Atene, så er det viktigste at dere er fornøyd og har det bra.. ; )

Vi er alle forskjellige og godt er det. Noen mener et forhold som er sånn og sånn er flott, mens andre ikke kunne tenke seg det..

Men jeg setter pris på en hyggelig sms, eller lapp på kjøkkenbordet. Nå har jeg en "kosegutt" og da.. og det er han jeg vil ha. : )

Som jeg skriver til Atene, så er det viktigste at dere er fornøyd og har det bra.. ; )

Vi er alle forskjellige og godt er det. Noen mener et forhold som er sånn og sånn er flott, mens andre ikke kunne tenke seg det..

Men jeg setter pris på en hyggelig sms, eller lapp på kjøkkenbordet. Nå har jeg en "kosegutt" og da.. og det er han jeg vil ha. : )

Ja, hvert par må finne sin form. Jeg har hatt utrolig flaks som har truffet en som er like lite opptatt av ting som jeg selv er.

Men kosegutt er han til gagns. Vi tar på hverandre hele tida.

Gjest betasuppe

Jeg er svært enig med skorpionfisken.

Jeg vil mye heller lese samboerens kjærlighet i øynene hans enn på en lapp under puta.

Jeg vil mye heller ha trøst og støtte når jeg er lei meg, enn roser og gaver.

Det ene utelukker vel ikke det andre??!!!

Nettopp, det er ogsåp mitt poeng. Hos oss går det ikke så mye i blomster, men en hel masse små ting, kjærtegn og ord, i tillegg til å gjøre ting for hverandre.

Det er sånn man vet at man er elsket!:)

Akkurat som han er.

Egentlig er det rart hvordan man av og til bare VET når man er elsket, uten all verdens roser og ting!

Min eks brukte store ord og masse dill, men jeg var likevel alltid i tvil pga hans oppførsel ellers.

Min nåværende sier selvsagt også fine ting til meg osv, men det er liksom mer "jordnært" og ekte, og de tingene han gjør for meg er det viktige tingene i hverdagen, som å bruke tid på meg, lytte til meg, bry seg.

Og jeg bare VET at jeg kan stole på at han elsker meg og er der for meg, selv om jeg ikke får roser hver dag!:)

DEN følelsen kan man ikke sette noen prislapp på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...