Gå til innhold

for tidlig utløsning

Anbefalte innlegg

Gjest erdettenicketledigda

Jeg vet at det er vanlig å måtte venne seg til sex, men nå begynner jeg å lure på hvor lang tid det skal ta før jeg holder ut mer enn et par min. i senga.

Jeg er 25 nå, og har hatt minimalt med erfaring før min nåværende kjæreste (noen ONS, som har gått 'greit' fordi jeg har vært full). Nå har jeg sex ca. 6 ganger om dagen, men det er ikke før etter 4-5 ganger at jeg holder ut mer enn et par min, og da er jeg som regel så 'sliten' at den ikke er så hard som den burde være.

Kjæresten min er veldig tålmodig og forståelsesfull, og jeg får tilfredsstilt henne med tunge og fingre, noe jeg er ganske god på. Men jeg syns det er veldig trist at akten er over på en-to-tre, og selv om hun sier det er greit syns hun nok det hun også..

Noen forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164688-for-tidlig-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tøm deg først eller kjøp en følelses hemmende krem...

eller 2 kondomer på (teit og upratisk men funker sikkert)

du kan og trene på å holde igjen med knipe den muskelen du bruker når du kniper igjen når du pisser f.eks..mn dette krever sin tid da.. mn det går an .eg får det til :) ellers vet ikkje eg om noen flere..lykke til :)

• 2 uker senere...
Gjest Bobby Bay

Dette med kremer o.l. vil ikke hjelpe. Til dere som kommer med dumme forslag: Vær litt seriøs her da! Her ligger det i hodet. Man er redd for å komme, og da skjer det. God tid, kommunikasjon og ros hjelper. Dette kan følge med i perioder man har dårligere selvtillit osv. Bra dere prater, da er dere på god vei. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...