Gå til innhold

Er det jeg som er vanskelig?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med typen min i 4 år. Jeg har en tendens til å bli sjalu. jeg er veldig usikker på meg selv, og har dårlig selvtillit. Det hjelper ikke akkurat på at han har kontakt med eksen sin, og drar på fest til henne og overnatter der,(sammen med andre) og drar hjem til en annen jente som har vært forelsket i han, og spiser lunch, og lyger til meg når jeg finner ut av det, og generelt behandler meg som om jeg ikke betyr så mye, sier aldri unnskyld hvis han sårer meg, og setter alle foran meg, "Glemmer" meg liksom når vi er ute blandt folk, og skjønner ikke hvorfor jeg blir sjalu når andre jenter sitter og tar han på låret og koser med han i fjeset på byn, foran alle vennene våre.han sier at jeg ikke har noe å bekymre meg for, men viser noe helt annet. er det jeg som er vanskelig? Og bare veldig sjalu? Jeg er selv veldig streng med meg selv når det gjelder andre gutter, for han er den eneste jeg vil ha, enkelt og greit. Er det jeg som er veldig sjalu, eller har jeg grunn til det? Han sier det bare er jeg som er sjalu, og tåpelig. Blir enda mer usikker på meg selv når han er sånn, pg begynner å tro på han at det er jeg som er håpløs.... Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164731-er-det-jeg-som-er-vanskelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

veldig enig med dorthe..

han typen bør du fort glømme, for det kommer en dag når han virkelig treffer en han liker og du ikkje er der og det koster han 5 kalorier å finne på noe snusk med hun...

du er helt normal :) eg hadde faktisk ikkje tolerert det hvis damen min holdt på sånn,,

Dette hadde jeg aldri tolerert av typen min under noen som helst omstendigheter. Du er absolutt normal, faktisk godtar du kanskje mye mer enn hva folk flest ville gjort. Man skal ikke oppføre seg sånn når man er i et forhold. Da skal man respektere hverandre, og det har jeg ikke inntrykk av at kjæresten din gjør med deg.

Det er jo ikke sikkert at han er eller ville vært utro. Men har det noe å si? Nei. Hans oppførsel er totalt uakspetabel.

Ut fra det du skriver er du ikke spesielt sjalu. En skal ikke akspetere at den andre sover over hos exer, bruker så mye tid på exene, flørter så åpenlyst med kvinner ¨på byen osv.

Og så gir han deg dårlig samvittighet ved å manipulere deg til å tro at det er du som har et problem.

Han føler seg nok trygg på at du aldri vil forlate han. Du er ei dørmatte. Han vet av erfaring at du finner deg i alt.

Du vil aldri kunne bli lykkelig med denne mannen, han respekterer deg ikke og elsker deg neppe.

Kom deg videre.

Det er jo ikke sikkert at han er eller ville vært utro. Men har det noe å si? Nei. Hans oppførsel er totalt uakspetabel.

Ut fra det du skriver er du ikke spesielt sjalu. En skal ikke akspetere at den andre sover over hos exer, bruker så mye tid på exene, flørter så åpenlyst med kvinner ¨på byen osv.

Og så gir han deg dårlig samvittighet ved å manipulere deg til å tro at det er du som har et problem.

Han føler seg nok trygg på at du aldri vil forlate han. Du er ei dørmatte. Han vet av erfaring at du finner deg i alt.

Du vil aldri kunne bli lykkelig med denne mannen, han respekterer deg ikke og elsker deg neppe.

Kom deg videre.

Det er så greit å ha folk som skriver akkurat det jeg selv hadde lyst å si, så slipper jeg det selv! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...