Gå til innhold

Tror jeg er i ferd med å lande igjen...

Anbefalte innlegg

Hm... Har jo, som en del her inne nok har fått med seg, hatt en kraftig kjærlighetssorg i høst. Etter at han kom bardus på meg igjen i forrige uke og sendte meg rett i klisteret nok en gang fant jeg ut at jeg ikke kan ha det sånn! Kan jo ikke gå rundt og fortvile over en mann jeg ikke kan få!

Så for en liten uke siden tok jeg et realt grep om det hele og omdefinerte følelsene mine for ham. Istedet for å holde dem tilbake, si "Nei! Stopp!" og synes det er dumt å føle sånn så snudde jeg på flisa. Så nå lar jeg følelsesbølgene bare komme, nyter å kjenne dem og sier til meg selv at "Jepp! Det er bra Lillemus! Det er godt å kunne føle sånn for et annet menneske, selv om det riktignok er en skivebom, men følelsene er fine de!"

Og - tro meg eller la vær - det funker! Alt kjennes mye lettere, lysere og bedre nå og jeg har plutselig fått stor tro på at dette gir seg om ikke så alt for lenge.

Jeg er fremdeles veldig glad i ham, han tenner meg voldsomt og jeg hadde ikke hatt det minste imot å leve sammen med ham, men alikevel er han ikke i tankene mine 24/7 lenger. Og det kjennes sannelig som om det kan dukke opp en som kan ta hans plass i hjertet mitt og... :o)

Bare et lite innlegg sånn tidlig en lørdags morgen. :o) God helg alle sammen!

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Jeg har en CD med LeeAnn Womack og en av hennes sanger der heter "I feel like I'm forgetting something". For meg beskrev hun akkurat hvordan jeg følte det når jeg begynte å "glemme" eksen min :-)

Første versene går slik;

Grabbed my keys,

The door is locked,

I turned off the coffee pot,

Running late as I back out of the drive,

I feel like I'm forgetting something

Feeling good- great big smile,

First time in a long- long while,

You ain't been the first thing on my mind,

Yeah- I feel like I'm forgetting somthing

Det er ikke sikkert du kjenner igjen følelsen på samme måte som meg den gangen. Men husker jeg tenkte at; Ja! SÅNN kjennes det ut! En stadig følelse av at jeg hadde glemt noe... Litt som når man går ut av døra og har på følelsen at man har glemt å slå av noe før man gikk. Og da så var det egentlig en ganske herlig følelse! En bekreftelse på at man er på vei ut av det "helvete" som det er å ha kjærlighetssorg:-)

Lykke til videre i prosessen! Det blir lettere for hver dag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...