Gå til innhold

Er jeg unormal som har denne fetishen?

Anbefalte innlegg

Gjest Pervers?

Er en gutt på 32 år som synes fjortis jenter i Miss Sixty er utrolig sexy. Jeg jobber som elektriker og arbeider ofte hjemme hos folk. Hvis jeg kommer hjem til en familie hvor det er fjortiser i huset går jeg i klesskapet til disse jentene og leter etter Miss Sixty bukser. Så låser jeg meg inn på badet, kler meg naken og tar de på. Så sitter jeg lenge med ståpikk og gnir den i bukse før jeg avslutter med en runk og sprut i vasken. Tenner enormt på dette og slikker gjerne buksene også i skrittet. Er dette veldig unormal oppførsel????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164781-er-jeg-unormal-som-har-denne-fetishen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

er vel ikke riktig å dømme hva som er normalt eller unormalt, men at du har et problem er hvertfall helt klart! om problemet er et behov for å komm hit og skrive tulleinnlegg eller om det er å tenne på mindreårige jenter, er usikkert...

Annonse

Det er helt unormalt å kalle seg gutt når man er 32. Du trenger nok hjelp med dette problemet.

Forøvrig må du være rimelig spinkelt bygd for å få på deg en fjortis' miss sixty bukser.

tihi- ja det tenkte jeg også på.. Hvilken mann får på seg en fjortisjentes bukser? Og det må unektelig se fantastisk komisk ut- og langt fra sexy! :)

Da fikk jeg meg en liten latter i dag også!

Gjest Pervers?

Det er helt unormalt å kalle seg gutt når man er 32. Du trenger nok hjelp med dette problemet.

Forøvrig må du være rimelig spinkelt bygd for å få på deg en fjortis' miss sixty bukser.

Ok, så er jeg litt rar da! Men, jeg er ikke spinkelt bygd bare slank og med alle feite fjortiser om dagen er det ikke noe problem og få på en 32/33 eller 34 str. Deilig er det uansett og jeg kommer til å fortsette!!!!

Ok, så er jeg litt rar da! Men, jeg er ikke spinkelt bygd bare slank og med alle feite fjortiser om dagen er det ikke noe problem og få på en 32/33 eller 34 str. Deilig er det uansett og jeg kommer til å fortsette!!!!

Bare slank?

Det finnes nok mange overvektige fjortiser, men de kan ikke bruke miss sixty bukser. Kathrine Sørland, miss norway, fikk heller ikke på seg en miss sixty bukse.

Miss sixty bukser finnes i størrelsene 26-30.

Dvs at de største buksene krever et maks livmål på 54 cm og et hoftemål på 80 cm.

En normal voksen mann har ikke sjans i helvete til å komme seg inn i det. Med mindre man er særlig spinkelt bygd.

Du burde ha sjekket faktaene litt bedre før du prøvde å få til en debatt.

Gjest Pervers?

Bare slank?

Det finnes nok mange overvektige fjortiser, men de kan ikke bruke miss sixty bukser. Kathrine Sørland, miss norway, fikk heller ikke på seg en miss sixty bukse.

Miss sixty bukser finnes i størrelsene 26-30.

Dvs at de største buksene krever et maks livmål på 54 cm og et hoftemål på 80 cm.

En normal voksen mann har ikke sjans i helvete til å komme seg inn i det. Med mindre man er særlig spinkelt bygd.

Du burde ha sjekket faktaene litt bedre før du prøvde å få til en debatt.

Nei, jeg tar ikke feil!

Noen av disse buksen finnes i 34. Har hatt de på meg flere ganger. Prøvde et par Killah bukser i dag i 30 men fikk de bare opp på låret. Ble bare slikking i skrittet på den og ronking.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...