Gå til innhold

Er jeg unormal som har denne fetishen?

Anbefalte innlegg

Nei, jeg tar ikke feil!

Noen av disse buksen finnes i 34. Har hatt de på meg flere ganger. Prøvde et par Killah bukser i dag i 30 men fikk de bare opp på låret. Ble bare slikking i skrittet på den og ronking.

Helt greit for meg dersom du fantaserer om mine Miss Sixty bukser og runker til den hjemme hos deg selv, men hadde jeg oppdaget deg mens du rotet gjennom tingene mine hadde jeg anmeldt deg til politiet!

Folk har rett til privatliv, og det er forbudt i henhold til straffeloven å invadere folks privatliv på denne måten.

Så beklager, jeg synes hnadlingene dine hjemme hos andre folk fortjener et besøk hos psykolog!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...