Anne chr Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei, lurer på om det er greit å gå flere mnd sammenhengene på p plillen diane. Jeg har ingen ønsker om barn og ser ikke poenget med menstrasjom. Tenker som så at når man går på p sprøyta så opphører jo menstrasjonen. Har nå gått 4 mnd sammenhengene og føler meg i fin form. Har ingen problemer med helsa sånn ellers. Hilsen Anne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164813-p-pillen-diane/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidi84 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Tror ikke det skulle være noe problem. Jeg har nettopp begynt på Diane i dag og legen min har ikke sagt noe om jeg må slutte på den etter en viss periode. Har du hatt noen spesielle bivirkninger ved den p-pillen? Bare lurer siden denne er litt nye for meg. Har gått på Yasmin tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164813-p-pillen-diane/#findComment-1071256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille rosinen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tror ikke det skulle være noe problem. Jeg har nettopp begynt på Diane i dag og legen min har ikke sagt noe om jeg må slutte på den etter en viss periode. Har du hatt noen spesielle bivirkninger ved den p-pillen? Bare lurer siden denne er litt nye for meg. Har gått på Yasmin tidligere. Jeg har brukt Diane i flere år til sammen. Den bivirkningen jeg merket best var at jeg fikk veldig ømme bryster og STØRRE bryster. De kom ned igjen til sin normale størrelse etter ca et år da.... :-( Jeg fikk også mindre blødninger og mindre menstruasjonssmerter enn før. Ikke minst fikk jeg mindre kviser, som var årsaken til at jeg begynte på nettopp Diane. Etter å ha brukt Diane i noen år begynte jeg å få uregelmessige småblødninger og hyppige urinveisinfeksjoner. Legen foreslo da å bytte p-pillemerke fordi hormonene kunne være årsak til begge deler. Jeg ble ikke fornøyd med det "nye" pillemerket mitt, så jeg gikk tilbake til Diane igjen. Denne gangen opplevde jeg kvalme de første par mnd jeg brukte dem, mer hodepine enn vanlig, brystspreng og nedsatt sexlyst. Jeg husker ikke om jeg fikk disse bivirkningene første gangen jeg begynte på Diane. Jeg var egentlig veldig fornøyd med dem, så jeg håper de fungerer for deg. For min del har jeg sluttet på dem igjen fordi jeg ikke orket alle bivirkningene (nedsatt (les: ingen) sexlyst var mest avgjørende). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164813-p-pillen-diane/#findComment-1071370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne chr Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Tror ikke det skulle være noe problem. Jeg har nettopp begynt på Diane i dag og legen min har ikke sagt noe om jeg må slutte på den etter en viss periode. Har du hatt noen spesielle bivirkninger ved den p-pillen? Bare lurer siden denne er litt nye for meg. Har gått på Yasmin tidligere. Hei,jeg er velldig fornøyd med den,vet at den også virker mot kviser og uønsket hårvekst.Jeg begynte på den pga kvise problem og nå er jeg bra. Fin p pille !!. Men vet også at den er ganske dyr i forhold til andre p piller. Lykke til hilsen Anne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164813-p-pillen-diane/#findComment-1071733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne chr Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har brukt Diane i flere år til sammen. Den bivirkningen jeg merket best var at jeg fikk veldig ømme bryster og STØRRE bryster. De kom ned igjen til sin normale størrelse etter ca et år da.... :-( Jeg fikk også mindre blødninger og mindre menstruasjonssmerter enn før. Ikke minst fikk jeg mindre kviser, som var årsaken til at jeg begynte på nettopp Diane. Etter å ha brukt Diane i noen år begynte jeg å få uregelmessige småblødninger og hyppige urinveisinfeksjoner. Legen foreslo da å bytte p-pillemerke fordi hormonene kunne være årsak til begge deler. Jeg ble ikke fornøyd med det "nye" pillemerket mitt, så jeg gikk tilbake til Diane igjen. Denne gangen opplevde jeg kvalme de første par mnd jeg brukte dem, mer hodepine enn vanlig, brystspreng og nedsatt sexlyst. Jeg husker ikke om jeg fikk disse bivirkningene første gangen jeg begynte på Diane. Jeg var egentlig veldig fornøyd med dem, så jeg håper de fungerer for deg. For min del har jeg sluttet på dem igjen fordi jeg ikke orket alle bivirkningene (nedsatt (les: ingen) sexlyst var mest avgjørende). Hei,takk for svaret. Men hadde du en uke pause mellom hvert brett ?? Jeg har nå gått 4 mnd sammenhengene uten pause. Orker ikke dette mens tullet....!! hilsen Anne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164813-p-pillen-diane/#findComment-1071736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille rosinen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei,takk for svaret. Men hadde du en uke pause mellom hvert brett ?? Jeg har nå gått 4 mnd sammenhengene uten pause. Orker ikke dette mens tullet....!! hilsen Anne Hei du! Jeg svarte egentlig til Heidi84 siden hun spurte om bivirkninger... Har ikke prøvd å hoppe over den pillefrie uka jeg, så jeg kan egentlig ikke svare så mye på det... Men, jeg hadde ei venninne som hoppet over den pillefrie uka en gang, og hun fikk veldig vondt og veldig kraftig mensen neste gang. Hun gikk ikke på Diane da... Jeg tror ikke jeg ville eksperimentert med dette uten å spørre noen som har peiling først... Det er vel en grunn til at vi skal ha en blødning innimellom selv om vi går på p-piller. Hva med å ringe susstelefon eller noe slikt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164813-p-pillen-diane/#findComment-1071748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidi84 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei du! Jeg svarte egentlig til Heidi84 siden hun spurte om bivirkninger... Har ikke prøvd å hoppe over den pillefrie uka jeg, så jeg kan egentlig ikke svare så mye på det... Men, jeg hadde ei venninne som hoppet over den pillefrie uka en gang, og hun fikk veldig vondt og veldig kraftig mensen neste gang. Hun gikk ikke på Diane da... Jeg tror ikke jeg ville eksperimentert med dette uten å spørre noen som har peiling først... Det er vel en grunn til at vi skal ha en blødning innimellom selv om vi går på p-piller. Hva med å ringe susstelefon eller noe slikt? Tusen takk for svaret!! Altså, det er vel ikke bra og ikke ha en pillefri uke? De gangene jeg har gått sammenhengende på en p-pille uten å ha hatt en pillefri uke, har jeg fått store smerter i underlivet.Så tror ikke det er bra og gå på de i strekk UTEN en uke opphold..selvom du føler deg i fin form. Men dette er bare hva jeg tror da, jeg har ikke noe fasit svar ) Lykke til i hvertfall! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164813-p-pillen-diane/#findComment-1072120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.