Gå til innhold

presentasjonsangst????

Anbefalte innlegg

Gjest litt shaky
Skrevet

er en gutt på 19 år som har engetlig lite erfaring når det gjelder sex.. har hatt noen ons mn det syns eg ikkje teller..og no har eg truffet en jente eg mest sannynlig kommer til å bli ilag med og da kommer jo sexen.. og eg tror eg faktisk har presentasjonsangst :( har ikkje fått det før men da va det jo på fylla.. grunnen til at eg tror dette er fordi når eg blir litt intim med hun eg holder på med no blir eg sinnsykt nervøs... noen som har noen tips angående ka eg kan tenke og gjøre innen den tid at vi har sex.. og eventuelt ka eg kan gjøre med hun når den tid kommer at alt blir bare helt perfekt :)

tar imot alle svar og håper noen gidder å svare :)

takker på forhånd

Skrevet

Heisann.

Tror nok det er mer vanlig enn uvanlig å ha prestasjonsangst.

Og du er ikke alene. Hadde det selv når jeg var på din alder (er 36 nå). Hvis dette er jenta du vil satse på, og hun vil satse på deg, så ta det med ro ;). Men det viktigste av alt er at dere kan prate om sexen, ikke bare rive av klær og pumpe på.

Si gjerne at du har litt prestasjonsangst, det gjør ingen ting.

HVordan det skal bli perfekt, er det sikkert mange svar på, men følgende har i hvertfall funket for meg:

- Sørg for at dere er alene hele kvelden, lag god mat, rolig dempet musikk, levende lys og friske blomster til madammen. Spis maten og prat sammen, og ikke bare om vær og vind, bli kjent med hverandre. Når dere blir bedre kjent kommer angsten til å forsvinne av seg selv. Lykke til ;)

Gjest litt shaky
Skrevet

takker for svaret og håper på flere...

mn hvis eg f.eks hadde spurt hun når vi va begynt om hun va nervøs og eg hadde sagt at eg va, ville eg framstått som en taper eller gjerne litt søt siden eg er nervøs for å vere intim med hun...vil jo bare vere pluss for hun det at hun er såpass spesiell at eg blir nervøs..eller?

Skrevet

takker for svaret og håper på flere...

mn hvis eg f.eks hadde spurt hun når vi va begynt om hun va nervøs og eg hadde sagt at eg va, ville eg framstått som en taper eller gjerne litt søt siden eg er nervøs for å vere intim med hun...vil jo bare vere pluss for hun det at hun er såpass spesiell at eg blir nervøs..eller?

Du vil så absolutt ikke stå frem som en taper. Det at du er nervøs før første samlei med henne viser bare at du tar henne seriøst. Det er 100 ganger bedre enn om du ikke skulle tørre å si noen ting, og eventuelt ikke tørre å gå til sengs med henne. Hvis hun vil, og du ikke tør si hvorfor du ikke vil, vel, da ligger du dårlig ann ;) Og det er mye bedre å si at du er nervøs, enn bare og hoppe i det og håpe på det beste, for deretter enten komme før det har gått 5 sek, eller at du ikke greier å få den opp i det hele tatt på grunn av nervøsiteten. Jeg skal garantere deg at dere begge får en mye bedre opplevelse av samleiet hvis dere kan prate om det ;)

Gjest salviege
Skrevet

Hvis man venner seg til å hilse på folk, og prestentere seg, så blir presentasjonsangsten mindre.

Eller er det kanskje PRESTASJONSANGST du mener??

Gjest benytter sjansen
Skrevet

Hvis man venner seg til å hilse på folk, og prestentere seg, så blir presentasjonsangsten mindre.

hvis du ikke skjønte ka eg mente så må du vere stokkande dum..

Gjest salviege
Skrevet

hvis du ikke skjønte ka eg mente så må du vere stokkande dum..

Fristelsen å være sarkastisk var litt for stor, spesielt når du bruker presENtasjonsangst TO ganger i innlegget.

Svaret ditt til meg, bekrefter jo at du er en person som bare har godt av å lære seg litt om sarkasme og ironi.

Gjest litt shaky
Skrevet

hehe du mener det

Gjest salviege
Skrevet

hehe du mener det

Du er litt rar. Blander alle mulige nick, og putter inn svar i hytt og pine, sett i forhold til det tema som skal besvares.

Gjest litt shaky
Skrevet

Du er litt rar. Blander alle mulige nick, og putter inn svar i hytt og pine, sett i forhold til det tema som skal besvares.

for det første er det bare et nick som er feil.

for det andre så svarer eg deg fordi du ikkje svarer på sjølve temaet.. istedenfor er du sakastisk og lite hyggelig..

kanskje du bare kunne sett vekk fra denne linken og latt andre svare på mitt eventeulle prob..

Skrevet

Hvis du er redd for ikke å klare å "prestere": Sørg for at du ikke må. La det være HENNE som "forfører" deg i steden. Da er det HUN som må prestere, og du kan bare nyte forførelsen. Det er jo bare å hinte i den retningen det, når dere koser dere med mat og gpdt drikke en koselig kveld. Lykke til! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...