Gå til innhold

Pleier dere å ha sex når dere har menstruasjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sex selv om jeg har mensen, blør veldig lite og spesielt lite om kvelden så jeg ser ikke det som noe problem. Hadde jeg derimot blødd masse er det ikke sikkert jeg ville synes det var like greit, litt mye søl da kanskje.

Annonse

ikke her i huset. jg er som regel veldig kåt når jeg har mensen (untatt dag 1 og 2, for da er det så vondt).

med exen brøy vi oss ikke noe om det. men med nåværende... NOPE, ikke på tale.

det er kanskje like greit, for det lukter ekkelt, og jeg føler meg ikke ren, men kåtheten tar jo overhånd iblant. har sex den siste mensdagen som regel... da klarer ikke typen å vente lenger heller

Jeg er like kåt, om ikke mer, når jeg har mensen.

Har ingen problemer med å ha sex når jeg har mensen, det kommer helt an på partneren. Har vært sammen med gutter som ikke har likt det no` særlig og gutter som ikke bryr seg om det i det hele tatt.

Et lite tips er jo å ha seg i dusjen..

Ha en fin natt!

Hvis jeg har vondt har vi ikke sex, men er det ikke så galt, ja da har vi oss som vanlig.

Dusjer ofte før og etter, og har et sort håndkle i nærheten.

Jeg har alltid overlatt dette til den jeg har vært sammen med. Noen gutter synes det er avskyelig, mens andre ikke bryr seg i det hele tatt. Dessuten kan man jo ha annen type sex enn samleie da!

Faktisk er min erfaring at når gutter har valget mellom flere dager uten sex, eller sex med litt "griseri", ja da velger de fleste faktisk det siste!:)

Jeg for min del har såpass store smerter under mens at samleie er uaktuelt 1.-2. dagen. Deretter er det helt greit å ha sex dersom lysten er tilstede. :)

Du er klar over at en orgasme eller to hjleper mot smertene? du burde prøve.

Gjest gammel røy

Du er klar over at en orgasme eller to hjleper mot smertene? du burde prøve.

Takk for tipset, det stemmer sikkert. Men når smertene er så store at selv ikke medikamenter hjelper, da er ikke overskuddet for sex der uansett. Tar det selvsagt igjen etterpå... ;)

min kjære har ikke problemer med mensen. han sier han elsker meg så mye at han bryr seg ikke om å få på seg litt blod. selv, liker jeg også sex når jeg har mensen, det er en helt annen føllelse. synnes ikke det lukter vondt, lukter bare sex og kjærlighet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...