Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sheraton

Hei, zabo.

Jo, nå ruger jeg på 11.dagen. Satt inn to egg den 4.11. Tok en test på fredag som var negativ. Tenkte da at det var for tidlig og tok ny test i går som slo positivt ut....

Ble veldig skeptisk og glad, tok ny test i dag som også var positiv...

Ringte da sykehuset og fortalte nyheten, fikk da til svar at det var litt tidlig å teste. P.g.a. Eggløsningssprøyten ovittrelle- den inneholder hormonet hcg.

De (på sykehuset) tror kanskje jeg er gravid, men må vente til torsdagen for å slippe gleden løs.. Litt kipt.

Det føles som om jeg får blødning snart og jeg har på ny blitt oppblåst i magen...

Hjelp.....

Hei, zabo.

Jo, nå ruger jeg på 11.dagen. Satt inn to egg den 4.11. Tok en test på fredag som var negativ. Tenkte da at det var for tidlig og tok ny test i går som slo positivt ut....

Ringte da sykehuset og fortalte nyheten, fikk da til svar at det var litt tidlig å teste. P.g.a. Eggløsningssprøyten ovittrelle- den inneholder hormonet hcg.

De (på sykehuset) tror kanskje jeg er gravid, men må vente til torsdagen for å slippe gleden løs.. Litt kipt.

Det føles som om jeg får blødning snart og jeg har på ny blitt oppblåst i magen...

Hjelp.....

hei

Skjønner du er spent. Jeg har også testet positivt så tidlig og det har stemt, så håper det går din vei. Så lenge ikke mensen kommer...tvi, tvi

klem Zabo

Gjest et avbrutt ICSI forsøk

Hei, zabo.

Hjelp.....

Hei dere

Er det ICSI forsøk? Er det første forsøk?

Hei dere

Er det ICSI forsøk? Er det første forsøk?

hei

Ja, vi har icsi forsøk, og det var vårt andre søskenforsøk. Eggene feste seg ikke dessverre. Så skal nå prøve frosne egg etter jul. Sist overlevde ingen av de, så er spent denne gangen.....

Zabo

Gjest veldig, veldig trist og lei meg

hei

Ja, vi har icsi forsøk, og det var vårt andre søskenforsøk. Eggene feste seg ikke dessverre. Så skal nå prøve frosne egg etter jul. Sist overlevde ingen av de, så er spent denne gangen.....

Zabo

Lykke til!! Jeg krysser fingre!!!

Klem

Annonse

vitae1365380771

Jeg testet positivt i går :-)

Dette er også icsi, første søskenforsøk, med ett egg. Jeg tror vi må ha funnet en behandling som passer oss bra, for forrige gang gikk det også på første forsøk, med ett egg.

Lykke til for alle dere andre!

Jeg testet positivt i går :-)

Dette er også icsi, første søskenforsøk, med ett egg. Jeg tror vi må ha funnet en behandling som passer oss bra, for forrige gang gikk det også på første forsøk, med ett egg.

Lykke til for alle dere andre!

Flott. Grattis!!!!!!

klem Zabo

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...