Gå til innhold

Etter bruddet, hvordan var det å bli alene igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest så trist, så trist

Hei,

Jeg vurderer bryte med kjæresten min etter at vi nå har vært sammen i ett år.

Jeg er utrolig glad i ham, men det er en god del ting ved ham jeg ikke klarer leve med.

Så lurer jeg, da...Hvordan vil det bli å bli alene igjen? Jeg er over 30 og det gjør jo forferdelig vondt å tenke på at jeg igjen må ut og "lete" etter en mann ..sånn etterhvert.

Og hvor lenge vil jeg være nede og deprimert?

Hvordan har det vært for DEG etter et brudd...? Vil veldig gjerne høre om det...

Fortsetter under...

Jeg syntes det var deilig å endelig bli alene igjen etter noen år som samboer. Man får tid og ro til å sortere tanker og følelser, kose seg mer sammen med sine venner, og sånne ting. jeg merker at jeg har blitt mye mer sosial enn når jeg var sambo.

Man er jo naturlig nok litt deppa en periode, for det blir ganske tomt i huset.. ingen som holder rundt deg om natta, eller gir deg et hadet-kyss før man går på jobb, men det går fort over!

Er jo så mye annet flott å velge i!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...