Gjest Blomm Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hva kan være årsaken til at man gang på gang møter på de samme utfordringene i forhold? Uansett hvordan "fåret" ser ut, så er det en "ulv" , dvs en mann som ikke ønsker et skikkelig seriøst forhold - med en felles fremtid. I begynnelsen er alt rosenrødt, men her kan intensiteten variere, også hvor mye man faktisk har til felles - for så å dabbe av eller plutselig trekke seg. Andre kvinner får det til, men ikke jeg. Nå er jeg midt i 30-årene og har ikke hatt et skikkelig seriøst forhold på nærmere 8 år (samboerskap). Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal se etter, ser ikke etter bohemer med stor attraktivitet hos medsøstre eller menn med tilsynelatende sterk bindingsangst. Vanlige menn i vanlige jobber, noen med og noen uten barn. Noen med lange og noen med korte forhold bak seg. Pene eller mindre pene. Stor bredde. Har truffet de gjennom venner og jobb, men også på nettet. Begynner å bli veldig sliten og selvbildet er frynsete. Nå har jo også den biologiske klokken begynt å tikke, selv om jeg forsøker ikke å lytte så mye til den - foreløpig Gode råd?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164977-%C3%B8nske-om-seri%C3%B8st-forhold-som-varer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kanskje du virker desperat på menn? Du snakker om den biologiske klokken, og selv om du mener at du ikke hører altfor mye på den, så kanskje det merkes på deg at du gjør det. Kanskje mennene du treffer tror du er så desperat etter familie og barn at du tar hva som helst. At det ikke er dem du ønsker. Det virker litt slik på meg ut fra det du skriver. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164977-%C3%B8nske-om-seri%C3%B8st-forhold-som-varer/#findComment-1072460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomm Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kanskje du virker desperat på menn? Du snakker om den biologiske klokken, og selv om du mener at du ikke hører altfor mye på den, så kanskje det merkes på deg at du gjør det. Kanskje mennene du treffer tror du er så desperat etter familie og barn at du tar hva som helst. At det ikke er dem du ønsker. Det virker litt slik på meg ut fra det du skriver. Det er jo ihvertfall ikke slik ment. Selv om jeg noen ganger har gitt menn jeg egentlig tviler på er min type - eller passer veldig dårlig i forhold til livssituasjon - en sjanse, så har jeg aldri valgt å gå videre med menn jeg ikke har vært fascinert av. Men det kommer selvsagt frem at jeg ønsker meg en familie, ja Er ingen superkarrierekvinne, men har familie som en viktig verdi i tillegg til jobb. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164977-%C3%B8nske-om-seri%C3%B8st-forhold-som-varer/#findComment-1072471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
geero Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 jeg har bak meg 2 ekteskapp. i begge det var meg som ville ut av. var singel i 1 år og hadde det veldig bra, har tenkt å bli singel for resten av livet. men så , det ble ikke slik. jeg traf en man som er ikke min type egentlig, ikke så pen,men han er som meg, tenker som meg, har samme drømmer, vi tenker likens. det er en slags tellepathy mellom oss.han bare dukket opp fra ingenting,og jeg vil ikke la ham gå nå. jeg har familje, mener barn, han er alene og yngre enn meg. og fremdeles , han ser på meg som den ene som var ment for ham. det føles slik ut for meg også, det er en merkelig følelse, men det er slik at vi er bare en person, i alt vi gjør og tenker. man vet jo aldri når og hvorfra kan den rette kommer. vi to er fra to forskjellige kulturer, jeg er fra europa og han fra afrika. jeg har aldri i livet tenkte å ha en forhold til en svart mann. det brukte jeg en halv dag for å bli vant med han, før jeg klarte å ta på ham. sprøtt? nå er jeg forelsket. ikke stres, den som er ment for deg kommer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164977-%C3%B8nske-om-seri%C3%B8st-forhold-som-varer/#findComment-1072857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.