Gå til innhold

tidligere partnere og slikt

Anbefalte innlegg

Gjest undregutten

Har en liten sak jeg lurer litt på her, kanskje noen vil drodle litt med meg:

Av de siste 4 seksualpartnere jeg har hatt, er det tre som har kommet med stadige referanser til tidligere

seksuelle erfariner _mens_ vi holder på. Det kan være småting, feks

'kan du ikke bare hive kondomen i do, det har alltid gått bra før'.

Eller 'hvis jeg skal suge deg må du ikke stappe den så langt inn. Mange gutter synes å ville ha den så langt ned i halsen min at jeg blir kvalt'

'Hvis jeg blir gravid, tar du vel ansvar ? Den forrige elskeren min var bare 22, hehe han var god i senga, men han sa han ville stikke om jeg ble det'.

'Jeg har foresten endelig møtt en jente som har ligget med like mange som meg'.

I tilleg til direkte situasjonshistorier som kanskje er morsomme i veninnegjengen, men som ikke på noen måte er opphissende for meg.

Disse jentene har vært i alderen 29-33 år. Fellesnevner er at de har hatt 20-50 seksualpartnere, ellers har de vært totalt forskjellige i tanke og handling.

Det er mulig det er jeg som er den 'rare', men når jeg er i sengen med en jente er det meg og henne. Jeg vokter meg vel for å referere til tidligere sexpartnere med

mindre det er svar på et spørsmål. Setningene over kunne jeg sagt som:

-Bare hiv kondomen i do.

-Ikke stapp pikken lang inn hvis jeg skal suge deg

-Tar du ansvar om jeg blir gravid ?

- .....

Noen som har teorier om dette ? Jeg har prøvd å spørre noen av dem hvorfor de velger å fortelle disse tingene til meg, men får ikke noe særlig til svar.

Er de redd for å bli sett på som 'billige' og prøver å skyte inn litt her og der for å jevne ut ? Prøver de å fortelle seg selv noe ? Prøver de å fortelle meg noe ?

Er det bare jeg som lurer for mye, og det er helt naturlig å uoppfordret komme med masse hentydninger til tidligere sexpartnere uten noe egentlig formål ?

Misforstå meg feil, jeg ligger ikke våken mens jeg lurer på dette her, men jeg er litt nyskjerrig på hva som kan være hensikten.

Noen ideer ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165051-tidligere-partnere-og-slikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undregutten

Hvis dere har avtalt at dere bare skal ha sex, ikke bli kjærester eller noe, hadde det vel vært rarere om de skulle late som de ikke hadde hatt noen før deg?

Uff, der forklarte jeg meg dårlig.

Noen av disse kjennte jeg godt før. En ble jeg kjæreste med, en holdt jeg på å bli det med, og en har jeg vært kjæreste med for mange år siden, og vi skulle bare ha oss litt.

Det er ikke snakk om å late som man ikke har vært med andre. For å ta en ekstremvariant: om du hadde sex med en du var småforelsket i, og mens han var inni deg sier han noe ala 'jeg husker et knull jeg hadde på stranden i Bali, det var digg det!'

hva er poenget, liksom ?

Gjest undregutten

Sikkert bare en ugjennomtenkt uttalelse.

Dessuten viser det jo at de ikke er flaue eller har noe å skjule.

Synes ikke det er så galt jeg, såfremt man ikke hinter til at de andre var mye bedre i sengen eller noe i den dur!

Joda. Men det liksom ikke bare en uttalelse.

Jeg har nevnt dette for noen kamerater, og noen har hatt tilsvarende opplevelser og syns det har vært underlig, og grenser mot turnoff.

Uff, der forklarte jeg meg dårlig.

Noen av disse kjennte jeg godt før. En ble jeg kjæreste med, en holdt jeg på å bli det med, og en har jeg vært kjæreste med for mange år siden, og vi skulle bare ha oss litt.

Det er ikke snakk om å late som man ikke har vært med andre. For å ta en ekstremvariant: om du hadde sex med en du var småforelsket i, og mens han var inni deg sier han noe ala 'jeg husker et knull jeg hadde på stranden i Bali, det var digg det!'

hva er poenget, liksom ?

Åpenhet. Men veldig korttenkt, da. Dårlige sosiale antenner, lite taktisk, ja, i det hele tatt dustete hvis man vil ha bra sex.

At du støter på flere av samme ulla, kan kanskje ha noe med at du liker åpenheten deres i andre sammenhenger, så du oppmuntrer de? Tror ikke det er vanlig oppførsel i alle fall :-)

Annonse

Gjest undregutten

Åpenhet. Men veldig korttenkt, da. Dårlige sosiale antenner, lite taktisk, ja, i det hele tatt dustete hvis man vil ha bra sex.

At du støter på flere av samme ulla, kan kanskje ha noe med at du liker åpenheten deres i andre sammenhenger, så du oppmuntrer de? Tror ikke det er vanlig oppførsel i alle fall :-)

Hehe, ja, det kan være en god årsak. Jeg liker litt rocka og likefremme jenter med bein i nesa. Og da følger kanskje litt slikt med i ny og ne:)

Og spørsmålet blir fort "Hvor lenge orker jeg denne likefremheten?"...

Hvor lenge er det morsomt å være sammen med et barn egentlig? :-)

Ja, dét er et annet spørsmål. Som venninner og bekjente er de iallefall meget morsomme, såfremt man også kan ta seg selv uhøytidelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...