Gå til innhold

Hvordan få vekk kvinneduft fra fingrene etter fingring?

Anbefalte innlegg

Hei.

Lukten og smaken av jente er deilig! .. i senga..

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få lukten vekk fra fingrene etter at jeg har fingret henne? Såpe fungerer dårlig..

Er litt ugunstig når du skal på besøk til svigers eller noe etterpå;)

Fortsetter under...

Hva slags kvinner er det du har vært borti der såpe ikke virker?

Kanskje det er såpa som er for dårlig?

Begge de jeg har prøvd.. Lukten pleier å bli sittende i ca 1 dag..

Får prøve med en sterkere såpe kanskje... forslag?

->Forresten, hva gjør dere jenter?

Begge de jeg har prøvd.. Lukten pleier å bli sittende i ca 1 dag..

Får prøve med en sterkere såpe kanskje... forslag?

->Forresten, hva gjør dere jenter?

Har aldri vært borti problemstillingen. Du vasker nok ikke hendene godt nok. Fukt hendene, såp inn i tyve sekunder og skyll godt av i passelig varmt vann. Såpen gjør ikke jobben sin alene, du må GNI.

Jøss! Vi vasker alltid hender etter vi er ferdige... Aldri hengt igjen noe lukt??

Lukter ikke noe spes av mine fingre hvis jeg har kost meg litt etterpå.. Kanksje en litt søtaktig lukt, men det kan man ikke kjenne hvis man ikke sniffer skikkelig på fingere.. Vasker alltid hender etterpå og da er dunsten borte...

Annonse

Greit nok at svigermødre har lange neser, men at de skal kjenne duften av sin egen datter på svigersønnens fingre er vel ...i verste fall en (forståelig?) nevrotisk innbilning? :)

Ser at du har fått tips om Zalo... Føler du at det er det eneste som hjelper, så bruk fuktighetskrem etterpå for å ikke tørke ut huden. Husk varmt vann.

1. Hold hendene dine under varmt vann sånn at de blir fuktige.

2. Såpe. Gni inn.

3. Skyll av såpen mens du gnir hendene mot hverandre.

4. Tørk.

Hvis ikke dette funker bør du sende kvinnfolket ditt på en-eller-annet slags analyse. For det synes åpenbart at hun produserer mer lukt enn folk flest.

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest rttttttttttg

Har aldri vært borti problemstillingen. Du vasker nok ikke hendene godt nok. Fukt hendene, såp inn i tyve sekunder og skyll godt av i passelig varmt vann. Såpen gjør ikke jobben sin alene, du må GNI.

hehe jeg skjønner problemet dit i hvertfall!synes det er ubehagelig selv og komme for nær noen i familien e.l etter jeg har kost med meg selv..og for å få bort lukta må jeg bruke mye såpe og gni skikkelig,men selv etter dette er det ofte litt svak lukt som henger igjen..men dette er nok ikke noe som merkes av andre enn deg selv...bare gni inn med en såpe som som lukter litt sterkt eller noe du så forsvinner det nok!eller spray parfyme på hendene?:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...