Gå til innhold

Hva er forskjellen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man har i hvert fall respektert partneren nok til å gjøre det slutt før man innleder noe nytt med alternativ 2. At man kommer krypende tilbake er en annen ting... Man ville se om gresset var grønnere på den andre siden, men så fant man ut at det var den første kjæresten man elsket og ville ha...

Å gå bak ryggen til partneren er det verste man kan gjøre... Nr. 2 hadde ikke vært populært hos meg, men jeg kunne akseptert det.. utroskap (løgn, svik, gå bak ryggen) hadde jeg aldri akseptert.. (kommer litt an på hele situasjonen så klart, men "hovedreglen" sier meg at utroskap IKKE er akseptert..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165070-hva-er-forskjellen/#findComment-1073081
Del på andre sider

Annonse

Nr 1 blir som å stjele penger i banken, mens nr 2 er som å ta ut penger av ens egen konto.

Nr 1 er uakseptabelt, det er et svik, en går bak ryggen på den andre.

Nr 2 er ok, så lenge er klar over at forholdet er over. Da er en jo fri til å gjøre hva en vil. At en blir sammen igjen etter kort tid har ingen relevans for hva en gjorde mens en ikke var sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165070-hva-er-forskjellen/#findComment-1073439
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...