Gå til innhold

Vært utro, men snakker med vedkommende på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ha han vekk fra meg!

jeg var så dritafull og dum at jeg var utro i mai på en jobbkonferanse med en innen samme bedrift. han jobber i et annet fylke langt fra meg. Han er gift (gifta seg etter sidespranget med meg).

Jeg har en fantastisk samboer, og sjønner ikke hvorfor jeg var utro. Da jeg våknet morningen etter trodde jeg først det var en drøm, helt til jeg merket at han lå ved siden av meg. Var kjempefull og husket lite. Angret noe grusomt etterpå. Har ikke fortalt dette til noen, siden det bare vil ødelegge. Vil bare glemme.

men problemet er at nå har jeg byttet avdeling i bedriften som jobber opp mot hans avdeling på det stedet han jobber. Han ringer ofte til avdelingen og jeg må snakke med han. Er jobbsnakk, men allikevel synes jeg dette er ubehagelig. han er hyggelig og later som ingenting, det gjør jeg og.

Etter vi hadde hatt sex mailet vi litt frem og tilbake og ble litt kjent, og gjorde det klart at ingen av oss ønsket oss bort fra forholdet vi lever i. Begge hadde dårlig samvittighet. Så kuttet vi ut mailene. Vi fikk klarnet luften, og jeg synes det var ok.

Hvordan skal jeg forholde meg nå? Skal jeg fortsette å late som ingenting? Hva ellers kan jeg gjøre? dette er tøft.

Trenger ikke å høre hvor fæl jeg har vært, for det vet jeg godt. Og jeg har lidd mye siden mai og ønsker ikke å såre samboeren min med dette og ødelegge det fine vi har.

Fortsetter under...

skorpionfisken

Skjønner ikke problemet. Dere har snakket ut og klarnet luften. Dere er begge enige om at dere angrer, dere er ikke interessert i hverandre og dere vil bare glemme det.

Det er klart du later som ingenting. Vær hyggelig slik du er med andre kolleger, og behandle ham som en hvilkensomhelst kollega. Det er vel ikke værre enn det?

Vel, både du og han var dumme, men det er du som har et problem med det. Hvis du må prate med han på jobb, og ikke ønsker det, burde du finne deg noe annet å gjøre (ny jobb, omplassering ??)

MEN, jeg synes du skal late som ingenting, glemme hele greia og lære av det. I hvert fall hvis du ikke ønsker å såre din mann og risikere en skilsmisse.

Du har da ikke annet valg enn å la dette ligge, hvorfor skulle du begynne å gnåle om dette igjen nå? Dere har jo snakket om saken og fått den ut av verden.

La det ligge eller bytt jobb.

Det blir lettere for deg å takle dette etterhvert som du blir vant med å snakke med han. Dette kommer til å blekne og du vil tenke mindre på det etter som tiden går. Skjønner godt at det er følsomt nå i begynnelsen.

Gjest Vil ha han vekk fra meg!

Skjønner ikke problemet. Dere har snakket ut og klarnet luften. Dere er begge enige om at dere angrer, dere er ikke interessert i hverandre og dere vil bare glemme det.

Det er klart du later som ingenting. Vær hyggelig slik du er med andre kolleger, og behandle ham som en hvilkensomhelst kollega. Det er vel ikke værre enn det?

Er greit nok når han ringer, men får litt stikk i magen. For ikke så lenge siden satt vi ved siden av hverandre i et møte som jeg ikke visste han skulle på. Fikk helt hjerteklapp og ble skjelven (nervøs). klarte ikke notere noe for hendene skalv. Er litt vansklig selv om jeg prøver å ikke tenke på det. Å bytte jobb blir ikke noe av siden jeg nettop har blitt omplassert. får vel bare ta tiden til hjelp

Annonse

Gjest tiden leger alle sår... sies det

Er greit nok når han ringer, men får litt stikk i magen. For ikke så lenge siden satt vi ved siden av hverandre i et møte som jeg ikke visste han skulle på. Fikk helt hjerteklapp og ble skjelven (nervøs). klarte ikke notere noe for hendene skalv. Er litt vansklig selv om jeg prøver å ikke tenke på det. Å bytte jobb blir ikke noe av siden jeg nettop har blitt omplassert. får vel bare ta tiden til hjelp

Kan høres ut som du har visse følelser for ham. Forhåpentlig vil tiden også hjelpe deg med disse.

Gjest samlivsxprten

La gårsdagen ligge og lev for i dag. Ser ingen grunn til at du skal rippe opp i det hele. Etter hvert vil ikke det lenger være det første du tenker på når du snakker med denne mannen. Fortid er fortid, den kan vi ikke gjøre noe med uansett hvor mye vi gnåler om det.

Tja, hvis du har lidd mye var det kanskje ikke helt verdt det :)

Får bare si som de andre. Suck it up. Om du over tid har problemer med å prate med han på jobb får du bytte stilling eller arbeidsplass, tror ikke det er spesielt konstruktivt for deg om du skal grue deg til hver dag på jobb fordi du kanskje må snakke med han.

Tja, hvis du har lidd mye var det kanskje ikke helt verdt det :)

Får bare si som de andre. Suck it up. Om du over tid har problemer med å prate med han på jobb får du bytte stilling eller arbeidsplass, tror ikke det er spesielt konstruktivt for deg om du skal grue deg til hver dag på jobb fordi du kanskje må snakke med han.

Fyttigrisen, ble helt svett da jeg leste dette! Min kjære samboer gjorde dette mot meg, selv om han elsker meg høyere enn alt.. Jeg oppdaget dette ved at jeg var "innom" hans mobil(pleier ikke å gjøre sånn). Han påstod at mailingen bare var tull og at det ikke var noe imellom dem, bare sexprat uten alvor... Vi har hatt et helvete på denne jord siden, men elsker hverandre så høyt, så jeg/vi vil ikke at dette skal ødlegge. Men å skylde på fylla blir for dumt!!!

Håper dere/du klarer å leve med løgnen, og at du har lært! Selv om den "damen" han hadde en afære med var ei som deg...

Lev vel..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...