Gå til innhold

Vanskelig

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet J20

Jeg har vært sammen med kjæresten i 2 år +, og vi elsker hverandre, og har det bra sammen, de gangene vi er sammen, til tross for at det har vært 2 tøffe år (utroskap og abort).

For noen uker siden tok jeg en pause/slo opp, fordi han aldri gav meg oppmerksomhet eller gaver. Noen dager senere, etter mye smerte, og mye tenking, kom det 3 vakre roser, og et kjempe romantisk kort på døren. De vakreste ordene jeg noen gang har lest.

Tok ham selvfølgelig tilbake, fordi jeg elsker ham, men vi fikk aldri tid til å snakke ut om det. Før jeg viste ordet av det gikk tiden. Vi sees lørd/søn hver uke, og noen ganger enkelte ukedager.

Har hatt sex 1 gang på 4,5 uker, og jeg føler meg veldig ukomfetabel. Føler at han ikke har lyst på meg lenger, og jeg føler meg avvist (fordi jeg har sagt hvordan jeg føler det, uten respons). Den ene gangen vi hadde sex var det ingen forspill, jeg måte virkelig konsentrere meg for å "være med".

Jeg har det psykisk vond, for selv om jeg elsker ham ,og sexen vår, gruer jeg meg. Vet ikke om han har lyst på meg, og er redd for å bli sexuelt overkjørt slik som sist.

Er redd vi bare holder på å bli kose-venner. Som sover, spiser og glor på tv sammen... And thats it.

Er redd for at han er tiltrukket av andre, mer enn av meg.

En gang var han den som fikk meg til å nyte sex for første gang, og åpne meg. Nå føler jeg meg som en lukket musling.

Hva skjer? Hvordan kommer vi over det? Hvordan forklarer jeg hvordan jeg har det?

Er som regel ikke flau av meg, uten at på dette området. Vet akkurat hvordan jeg vil ha sex, men tørr ikke si/kreve noe. Er redd han synes jeg er ekkel. Nytelse er tydeligvis noe for mannen i dette forholdet (oralsex, og orgasme gies dessverre mest til den mannelig parten).

Hjelp meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165130-vanskelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...