Gjest rød Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 kjæresten min maser om at jeg skal suge han, jeg bare ler det bort! men sannheten er at jeg har veldig lyst, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det! og når man ronker en gutt gjør man det sakte eller fort? men over til sugingen: skal jeg bare stappe den inn i munnen å ut å inn ????? eller skal jeg liksom suge hard samtidig? eller skal jeg bare slikke på den? vær så snill å forklar! dette er viktig for meg! ps-.kjæresten min har fingret meg så jeg vil at han også skal få nyte noe ikke bare jeg! TAKK! mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest She Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 Forstår godt din lengsel etter å være god med ham. Dessuten er det deilig å suge og det er deilig å ronke ham. Ronkingen kan gjøres forskjellig. Jeg pleier å begynne sent, litt lekende, så ser jeg på ham når det blir bedre og bedre for ham, og da øker jeg tempo, og klemmer gjerne litt hardere til...Lek gjerne litt med ballene hans samtidig, det er visst veldig deilig for ham. Så sugingen; slik gjør jeg. Les og lær: Ta tak i penisen hans og kos litt med den opp og ned, slikk forsiktig på ballene hans og la fingrene dine leke mellom baller og rompehull. Skjønner? La det sitre i ham før du bøyer deg over ham og inntar den deilige. I det du gjør det, press leppene litt sammen og på en måte sug den inn, slik at det kjennes som om han kommer virkelig inn i deg, Skjønner? Lek med tungen langs skaftet hans og beveg leppene dine opp og ned langs ham. Sug litt hardere etterhvert og la ham gfortelle deg hva han liker. Lek med ballene hans også og kos deg. Dette er faktisk veldig deilig å utføre. Har du litt størrelse på puppene, så legg deg gjerne over ham og gni penisen hans mellom puppene dine. La også tungen din gli rundt og rundt litt lekende rundt penis hodet, der er gutta veldig følsomme. La han gi signaler om hva som er godt og hva han liker. Fortell ham at han er fin å se på og at du nyter det du gjør. Obs obs,Kom ikke i nærheten av ham med tennene.Vær forsiktig og følsom. Ok, prøv deg! hilsen erfaren suger :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 Få han til å fortelle deg hvordan han liker det. Jeg var veldig nervøs første gang. Men så gikk det av seg selv og kjæresten min veiledet meg etterhvert. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rød Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 Forstår godt din lengsel etter å være god med ham. Dessuten er det deilig å suge og det er deilig å ronke ham. Ronkingen kan gjøres forskjellig. Jeg pleier å begynne sent, litt lekende, så ser jeg på ham når det blir bedre og bedre for ham, og da øker jeg tempo, og klemmer gjerne litt hardere til...Lek gjerne litt med ballene hans samtidig, det er visst veldig deilig for ham. Så sugingen; slik gjør jeg. Les og lær: Ta tak i penisen hans og kos litt med den opp og ned, slikk forsiktig på ballene hans og la fingrene dine leke mellom baller og rompehull. Skjønner? La det sitre i ham før du bøyer deg over ham og inntar den deilige. I det du gjør det, press leppene litt sammen og på en måte sug den inn, slik at det kjennes som om han kommer virkelig inn i deg, Skjønner? Lek med tungen langs skaftet hans og beveg leppene dine opp og ned langs ham. Sug litt hardere etterhvert og la ham gfortelle deg hva han liker. Lek med ballene hans også og kos deg. Dette er faktisk veldig deilig å utføre. Har du litt størrelse på puppene, så legg deg gjerne over ham og gni penisen hans mellom puppene dine. La også tungen din gli rundt og rundt litt lekende rundt penis hodet, der er gutta veldig følsomme. La han gi signaler om hva som er godt og hva han liker. Fortell ham at han er fin å se på og at du nyter det du gjør. Obs obs,Kom ikke i nærheten av ham med tennene.Vær forsiktig og følsom. Ok, prøv deg! hilsen erfaren suger :-) takker mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flick Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 Forstår godt din lengsel etter å være god med ham. Dessuten er det deilig å suge og det er deilig å ronke ham. Ronkingen kan gjøres forskjellig. Jeg pleier å begynne sent, litt lekende, så ser jeg på ham når det blir bedre og bedre for ham, og da øker jeg tempo, og klemmer gjerne litt hardere til...Lek gjerne litt med ballene hans samtidig, det er visst veldig deilig for ham. Så sugingen; slik gjør jeg. Les og lær: Ta tak i penisen hans og kos litt med den opp og ned, slikk forsiktig på ballene hans og la fingrene dine leke mellom baller og rompehull. Skjønner? La det sitre i ham før du bøyer deg over ham og inntar den deilige. I det du gjør det, press leppene litt sammen og på en måte sug den inn, slik at det kjennes som om han kommer virkelig inn i deg, Skjønner? Lek med tungen langs skaftet hans og beveg leppene dine opp og ned langs ham. Sug litt hardere etterhvert og la ham gfortelle deg hva han liker. Lek med ballene hans også og kos deg. Dette er faktisk veldig deilig å utføre. Har du litt størrelse på puppene, så legg deg gjerne over ham og gni penisen hans mellom puppene dine. La også tungen din gli rundt og rundt litt lekende rundt penis hodet, der er gutta veldig følsomme. La han gi signaler om hva som er godt og hva han liker. Fortell ham at han er fin å se på og at du nyter det du gjør. Obs obs,Kom ikke i nærheten av ham med tennene.Vær forsiktig og følsom. Ok, prøv deg! hilsen erfaren suger :-) Lurer på om jeg skal myrde typen til "she", slik at jeg kan ta hans plass? Buksa ble et nummer for liten da jeg leste det du skrev.... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest She Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 Lurer på om jeg skal myrde typen til "she", slik at jeg kan ta hans plass? Buksa ble et nummer for liten da jeg leste det du skrev.... ;-) She er ledig på markedet ;-)) Hehe, godt å høre det fallt i smak. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flick Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 She er ledig på markedet ;-)) Hehe, godt å høre det fallt i smak. Hvis du går ledig på markedet, så vil jeg påstå at det er sløsing med ressurser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest She Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 Hvis du går ledig på markedet, så vil jeg påstå at det er sløsing med ressurser. Ja, ikke sant? Takk! Jeg elsker å gjøre det jeg nettopp beskrev her. Gjelder bare å finne ham som er verdig mine ressurser. vet du ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flick Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 Ja, ikke sant? Takk! Jeg elsker å gjøre det jeg nettopp beskrev her. Gjelder bare å finne ham som er verdig mine ressurser. vet du ;-) *leter febrilsk etter en mailadresse som kan legges ut* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkxx Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 Hei hei. Vil bare gjøre deg oppmerksom på at med en slik behandling som du har tenkt til å gi han så er det store muligheter for at det kommer til å gå for ham. Hvis jeg ikke tar helt feil, så er du ikke så veldig kjent med smaken av ..., så ta det rolig første gangen. Liker du smaken, så er det jo ikke vits i å flytte munnen. :-) Å bare for å informere, så er det en helt vanvittig god følelse for gutten hvis du suger ham helt ferdig. Hilsen gutt 22 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 23. januar 2001 Del Skrevet 23. januar 2001 Forstår godt din lengsel etter å være god med ham. Dessuten er det deilig å suge og det er deilig å ronke ham. Ronkingen kan gjøres forskjellig. Jeg pleier å begynne sent, litt lekende, så ser jeg på ham når det blir bedre og bedre for ham, og da øker jeg tempo, og klemmer gjerne litt hardere til...Lek gjerne litt med ballene hans samtidig, det er visst veldig deilig for ham. Så sugingen; slik gjør jeg. Les og lær: Ta tak i penisen hans og kos litt med den opp og ned, slikk forsiktig på ballene hans og la fingrene dine leke mellom baller og rompehull. Skjønner? La det sitre i ham før du bøyer deg over ham og inntar den deilige. I det du gjør det, press leppene litt sammen og på en måte sug den inn, slik at det kjennes som om han kommer virkelig inn i deg, Skjønner? Lek med tungen langs skaftet hans og beveg leppene dine opp og ned langs ham. Sug litt hardere etterhvert og la ham gfortelle deg hva han liker. Lek med ballene hans også og kos deg. Dette er faktisk veldig deilig å utføre. Har du litt størrelse på puppene, så legg deg gjerne over ham og gni penisen hans mellom puppene dine. La også tungen din gli rundt og rundt litt lekende rundt penis hodet, der er gutta veldig følsomme. La han gi signaler om hva som er godt og hva han liker. Fortell ham at han er fin å se på og at du nyter det du gjør. Obs obs,Kom ikke i nærheten av ham med tennene.Vær forsiktig og følsom. Ok, prøv deg! hilsen erfaren suger :-) Du kan dette. Hvor har du lært det, eller er det et medfødt talent, monn tro? Det stemmer alt det du sier, om hva gutter drømmer om og lengter etter.Tenk om alle jenter var like sofistikerte som deg. Da ville det ikke være mange frustrerte menn tilbake her i verden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gitt opp for lenge siden Skrevet 24. januar 2001 Del Skrevet 24. januar 2001 Forstår godt din lengsel etter å være god med ham. Dessuten er det deilig å suge og det er deilig å ronke ham. Ronkingen kan gjøres forskjellig. Jeg pleier å begynne sent, litt lekende, så ser jeg på ham når det blir bedre og bedre for ham, og da øker jeg tempo, og klemmer gjerne litt hardere til...Lek gjerne litt med ballene hans samtidig, det er visst veldig deilig for ham. Så sugingen; slik gjør jeg. Les og lær: Ta tak i penisen hans og kos litt med den opp og ned, slikk forsiktig på ballene hans og la fingrene dine leke mellom baller og rompehull. Skjønner? La det sitre i ham før du bøyer deg over ham og inntar den deilige. I det du gjør det, press leppene litt sammen og på en måte sug den inn, slik at det kjennes som om han kommer virkelig inn i deg, Skjønner? Lek med tungen langs skaftet hans og beveg leppene dine opp og ned langs ham. Sug litt hardere etterhvert og la ham gfortelle deg hva han liker. Lek med ballene hans også og kos deg. Dette er faktisk veldig deilig å utføre. Har du litt størrelse på puppene, så legg deg gjerne over ham og gni penisen hans mellom puppene dine. La også tungen din gli rundt og rundt litt lekende rundt penis hodet, der er gutta veldig følsomme. La han gi signaler om hva som er godt og hva han liker. Fortell ham at han er fin å se på og at du nyter det du gjør. Obs obs,Kom ikke i nærheten av ham med tennene.Vær forsiktig og følsom. Ok, prøv deg! hilsen erfaren suger :-) Går det an å trekke kølapp? Skulle ønske at flere damer hadde skjønt dette med lidenskaplig sex. Har ikke møtt noen som er i nærheten av slik forståelse som du tilkjennegir. Hvorfor er det slik at svært mange damer har et lidekspalig forhold til utseende, klær sminke, handling, gutter, men ikke til sex? Har selv behandlet damer etter tilsvarende oppskrifter i årevis men fått lite igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest She Skrevet 24. januar 2001 Del Skrevet 24. januar 2001 Går det an å trekke kølapp? Skulle ønske at flere damer hadde skjønt dette med lidenskaplig sex. Har ikke møtt noen som er i nærheten av slik forståelse som du tilkjennegir. Hvorfor er det slik at svært mange damer har et lidekspalig forhold til utseende, klær sminke, handling, gutter, men ikke til sex? Har selv behandlet damer etter tilsvarende oppskrifter i årevis men fått lite igjen. Dette var virkelig komplimenter, må jeg si. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har "lært" det noe som helst sted, men er av den oppfatning at mannen er den beste læremester. Vær observant på ansiktsutrykk og de minste små bevegelser og utrykk for at dette er godt. Å lytte til det han egentlig sier, med kroppen, er et triks. Skal være ærlig og innrømme at jeg kun har utført dette på TO menn, men da over langvarig tid. Ja, jeg er enig med han som har "gitt opp for lenge siden", at svært få jenter har for lite lidenskap i seg. Og frykt er en vesentlig sak tror jeg. Jeg for min del har det med å bli betegnet som nettopp lidenskapelig og sensuell...Jaja, kanskje ikke uten grunn ;-) Vel, jeg får fortsette med denne stilen, da, siden det virker som mannfolka liker det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest She Skrevet 24. januar 2001 Del Skrevet 24. januar 2001 Du kan dette. Hvor har du lært det, eller er det et medfødt talent, monn tro? Det stemmer alt det du sier, om hva gutter drømmer om og lengter etter.Tenk om alle jenter var like sofistikerte som deg. Da ville det ikke være mange frustrerte menn tilbake her i verden. Takker! Lurer likevel på om du har noe å tilføre. Tips til hvordan bli enda bedre!?? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pang Skrevet 24. januar 2001 Del Skrevet 24. januar 2001 takker mvh Det heter blowjob av en grunn. Du blåser i penisen i det du tar den inn og suger når du tar den ut. Kjempe digg om du sitter på huk foran og se gutten i øynene samtidig som den går inn og ut! Det er kjempe godt om du sier mmmm eller stønner og smatter litt med den inni. Da kommer det nokså fort! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gitt opp for lenge siden Skrevet 24. januar 2001 Del Skrevet 24. januar 2001 Dette var virkelig komplimenter, må jeg si. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har "lært" det noe som helst sted, men er av den oppfatning at mannen er den beste læremester. Vær observant på ansiktsutrykk og de minste små bevegelser og utrykk for at dette er godt. Å lytte til det han egentlig sier, med kroppen, er et triks. Skal være ærlig og innrømme at jeg kun har utført dette på TO menn, men da over langvarig tid. Ja, jeg er enig med han som har "gitt opp for lenge siden", at svært få jenter har for lite lidenskap i seg. Og frykt er en vesentlig sak tror jeg. Jeg for min del har det med å bli betegnet som nettopp lidenskapelig og sensuell...Jaja, kanskje ikke uten grunn ;-) Vel, jeg får fortsette med denne stilen, da, siden det virker som mannfolka liker det ;-) Siden du virker reflektert/moden må jeg få lov å spørre om hvor gammel du er. Det blir ofte sagt at kvinner først blir som som deg (altså:slik de ideelt sett skal være) når de blir middelaldrende f.eks. 40-45. (Du må gjerne lyve et år eller to den ene eller andre veien for det er ekstremt viktig at ingen kan gjennkjenne deg - da blir det jo kø utenfor der du bor.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest She Skrevet 24. januar 2001 Del Skrevet 24. januar 2001 Siden du virker reflektert/moden må jeg få lov å spørre om hvor gammel du er. Det blir ofte sagt at kvinner først blir som som deg (altså:slik de ideelt sett skal være) når de blir middelaldrende f.eks. 40-45. (Du må gjerne lyve et år eller to den ene eller andre veien for det er ekstremt viktig at ingen kan gjennkjenne deg - da blir det jo kø utenfor der du bor.) Hei igjen, du som har gitt opp for lenge siden...(noe jeg ikke syns du bør...Det finnes jo faktisk flere kvinner som meg!) Helt i orden at du spør om alderen min, og jeg trenger ikke lyve på alderen. Skal være ærlig med deg. Jeg er 27, og tro meg, jeg har ikke hatt de mange forhold - men når jeg er i ett, så er jeg svært hengiven. Det overrasker meg å høre det du sier om at kvinner stort sett ikke er slik jeg beskriver meg selv, før nærmere 40-års alderen. Skulle tro kvinner på min egen alder var mer frie og lidenskapelige? Vel, har du flere spørsmål, så bare spør :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gitt opp for lenge siden Skrevet 24. januar 2001 Del Skrevet 24. januar 2001 Hei igjen, du som har gitt opp for lenge siden...(noe jeg ikke syns du bør...Det finnes jo faktisk flere kvinner som meg!) Helt i orden at du spør om alderen min, og jeg trenger ikke lyve på alderen. Skal være ærlig med deg. Jeg er 27, og tro meg, jeg har ikke hatt de mange forhold - men når jeg er i ett, så er jeg svært hengiven. Det overrasker meg å høre det du sier om at kvinner stort sett ikke er slik jeg beskriver meg selv, før nærmere 40-års alderen. Skulle tro kvinner på min egen alder var mer frie og lidenskapelige? Vel, har du flere spørsmål, så bare spør :-) En får mye på hjertet når en snakker med rett person, men har ikke tid nå - må jobbe. Håper at du kan svare på noen spørsmål fremover. Ha en fin kveld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest She Skrevet 24. januar 2001 Del Skrevet 24. januar 2001 En får mye på hjertet når en snakker med rett person, men har ikke tid nå - må jobbe. Håper at du kan svare på noen spørsmål fremover. Ha en fin kveld. Selvsagt kan jeg det! Bare spør senere, du, dersom det er noe. Vennlig hilsen She 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 24. januar 2001 Del Skrevet 24. januar 2001 Litt av mine erfaringer om åssen menn liker det ... Jeg begynner å berøre forsiktig med hånda, og slikker forsiktig og lekende på penishodet, stryker over ballene. Slikker på ballene, og stryker med en finger mellom ballene og rumpehullet ..det er visst deilig Når han nyter skikkelig øker jeg i intensitet. Slikker meg oppover hele penisen og suger han mens jeg bruker hardere bevegelser med hånda og munnen. Berører ballene samtidig som jeg suger. dette blir nytt veldig Prøv deg fram hvis du har lyst det er utrolig deilig syns jeg Gi han små kommentarer underveis som at du blir kåt av han når han stønner f.eks. eller at han er deilig Alltid digg å høre det når man har sex et annet forslag: Hvorfor ikke "smøre" han inn med eller helle over noe på penis og ballene og så slikke det forsiktig av? Sjokoladesaus, vaniljesaus - bruk fantasien det er faktisk deilig Ps. Ikke glem laken eller håndkle under i så fall *s* og hårstrikk om du har langt hår! hehe - føler meg en smule dum nå ...burde vel egentlig brukt et annet nick enn mitt vanlige når jeg prater så detaljert om sex, men ... jaja .. *s* kos deg ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16524-hvordan-suger-man/#findComment-76775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.