Gå til innhold

Når gutten ikke liker oralsex....

Anbefalte innlegg

Hva gjør en stakkers(?) jente når hun har lyst på oralsex og gutten overhodet ikke er interessert? Jeg syns det virker litt uvanlig(?), men han påstår at det er mange gutter som ikke tenner på det. Det er godt mulig, men jeg syns det er så synd, for det forhindrer så mange gode opplevelser for meg (kanskje jeg er litt egoistisk?)

Han sier at han godt kan utføre det på meg hvis jeg "absolutt" vil, men at han ikke får noe nytelse av det, det samme sier han om at jeg skal utføre det på ham. "Du kan godt gjøre det, men jeg blir ikke kåt av det"...da gjør jeg det selvfølgelig ikke...det er så leit, for jeg har gode erfaringer med det før, og jeg syns de er litt dumt at jeg aldri i mitt liv skal få gjøre det igjen....

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16529-n%C3%A5r-gutten-ikke-liker-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en vinkling på hvorfor han ikke liker det.

Suging er ikke bra hvis han har prestasjonsangst.

Pllever du at han til tider har problemer med å få ereksjon, eller holde på den, så kan svaret ligge der.

Det er litt vanskelig å forklare det, men prestasjonsangsten blir sterkere hvis jenta ser på pikken. Man føler seg veldig sårbar når jenta kommer så nær. Man blir enda mere oppmerksom på at man må prestere... og da skjer selfølgelig det som må skje... Staken daler ned i skjul... mens du ser på.

Snakker av egen erfaring, men for min del går det over. Jeg liker å bli sugd.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er dessverre ikke så meget vi kan hjelpe deg med her, annet enn å håpe at han etter hvert lærer å sette pris på oralsexlivets gleder. jeg tror det krever en viss tids erfaring.

Det er med dette som med visse matretter, for eks. rakørret og russisk kaviar, og andre delikatesser. Til å begynne med syns man ikke særlig om det, men etter noen tid lærer man å sette pris på det

Så ta det med ro, plutselig en dag våkner lysten hans for disse spesialitetene.

Jeg ofrer meg og stiller opp!

Han har tydeligvis vonde opplevelser med dette fra før, hvis han har opplevd 'å ikke bli kåt' ved suging. Vel, ingen jenter suger likedan, akkurat som ingen er lik i senga. Mitt råd, mens dere er i gang, smug fingrene ned og begynn forsiktig å masser ballene og området rundt. Beveg hånda sakte opp mot penisen. Sjekk reaksjonen. Dette kan kan bare ikke gå galt. eneste grunnen til at han trekker seg unna på dette må være at han er nervøs/prestasjonsangst. Uansett, hvis det funker, smyg deg forsiktig ned uten å si noe, uten å lage noe styr om det. Begynner han med tullet om 'at det funker ikke likevel', drit i det!!!! Bare bruk laaang og god tid. Så god tid at han blir helt avslappa. Det MÅ bare funke :) Sannsynligvis er du en mester i sugen i forhold til hans tild. opplevelser

Lykke til!!

Annonse

Heisan!

Jeg har vært sammen med en i 2 år nå,og vi er veldig åpen om hva vi liker i senga. Han har hatt mange jenter før meg,men jeg er den eneste som har greid å få han til å komme mens han ble sugd. Og jeg kan ikke si at jeg har så mye erfaring fra før. Men d som derimot ikke er så arti,er at han ikke liker å gjøre d på meg. Han gjør d hvis jeg spør han,men han gjør d aldri hvis jeg ikke spør. D er bare slikt vi må leve med antar jeg......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...