millu Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Jeg har en sønn på 6 år hvor hans pappa og jeg flyttet fra hverandre for 3 år siden. Vi har et kjempefint forhold i dag.Han har ny samboer, og jeg har ny kjæreste. Det jeg lurer på er at jeg synes kasnkje min nye kjæreste ikke engasjerer seg så veldig i min sønn. Hvordan kan jeg ta opp det på en " delikat" måte uten at han føler seg bebreidet?? Han er flink med han av og til, men "faller" litt ut etterhvert. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Det er vanskelig å finne den gyldne mellomveien og jeg er ikke sikker på at du ønsker heller at han engasjerer seg for mye. 0 Siter
Gjest unna vei Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Må han engsjere seg da? Hvis han engasjerer seg voldsomt må han også få være delaktig i oppdragelsen, og det skjærer seg ofte når andre skal komme inn og oppdra våre barn. Da blir det plutselig fire meninger som skal høres og ikke bare to. 0 Siter
Speak Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg synes ikke han har noen plikt til å engasjere seg mer enn som normal omgang med andre. Dvs. at han må vise respekt, og engasjere seg litt da barnet spør etter hjelp/oppmerksomhet. Ellers synes jeg ikke at han har en plikt til å gjøre ting sammen med din gutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.