Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på 6 år hvor hans pappa og jeg flyttet fra hverandre for 3 år siden. Vi har et kjempefint forhold i dag.Han har ny samboer, og jeg har ny kjæreste. Det jeg lurer på er at jeg synes kasnkje min nye kjæreste ikke engasjerer seg så veldig i min sønn. Hvordan kan jeg ta opp det på en " delikat" måte uten at han føler seg bebreidet?? Han er flink med han av og til, men "faller" litt ut etterhvert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165320-mitt-barn-og-min-nye-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest unna vei

Må han engsjere seg da? Hvis han engasjerer seg voldsomt må han også få være delaktig i oppdragelsen, og det skjærer seg ofte når andre skal komme inn og oppdra våre barn. Da blir det plutselig fire meninger som skal høres og ikke bare to.

Jeg synes ikke han har noen plikt til å engasjere seg mer enn som normal omgang med andre.

Dvs. at han må vise respekt, og engasjere seg litt da barnet spør etter hjelp/oppmerksomhet.

Ellers synes jeg ikke at han har en plikt til å gjøre ting sammen med din gutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...