Gå til innhold

Nå trenger jeg hjelp og råd

Anbefalte innlegg

For 8uker siden,ble det slutt med meg og min x.Vi har 7år bak oss.

Han har i mellomtiden truffet ei annen,jeg også men han er tilbake hos xn sin.

Det som er mitt problem er at MIN xn er mannen i mitt liv.

Vi har gått til familierådgiving og sånt.

Han mener at mitt problem er tempramang og han takler det ikke og jeg ønsker at han ga meg sjangsen å bevise detteat ting kan ordnes.

Tror det blir vanskelig å konkurere mot denne jenta.

Han har sagt at han må få ordnen på livet først også.

Hva skal jeg gjøre? Tar nesten knekken på meg det her.

Er ikke så flink å skrive heller

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165334-n%C3%A5-trenger-jeg-hjelp-og-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har fått dine sjanser hos han? Hvorfor ikke følge hans råd og prøv å få hjelp med ditt temperament? Det kan jo hende ting ordner seg i ettertid.

Noen blir rett og slett redd for folk som blir sint, det kommer an på hva vi er vant til og vokst opp med. Så at han ikke takler ditt temperament må du akseptere. Du må heller ikke tro at "bare" dere blir sammen igjen ordner det seg. Slike ting er så rotfestet i oss at vi trenger ofte profesjonell hjelp til å endre det.

friends-joey76

Kanskje du har fått dine sjanser hos han? Hvorfor ikke følge hans råd og prøv å få hjelp med ditt temperament? Det kan jo hende ting ordner seg i ettertid.

Noen blir rett og slett redd for folk som blir sint, det kommer an på hva vi er vant til og vokst opp med. Så at han ikke takler ditt temperament må du akseptere. Du må heller ikke tro at "bare" dere blir sammen igjen ordner det seg. Slike ting er så rotfestet i oss at vi trenger ofte profesjonell hjelp til å endre det.

Kjenner meg veldig igjen her, som mannen altså... samboeren min er ekstremt snarsint. Jeg er ikke vant med at folk kaster ting og roper og skjeller ut for den minste ting, og det er ekstremt plagsomt.

Jeg er på vei ut av forholdet nå, fordi det har vært sånn lenge, og hun har absolutt ikke evnen til å holde seg rolig og diskutere ting.

Det verste er at jeg selv blir påvirket. Jeg takler ikke irrasjonalitet. Er vant til å diskutere ting, men det blir umulig her...

Dette har vart i 2 år. Det blir knapt bedre. Hun sier hun skjerper seg masse, men...

Beklager, men å bli sint, ha vanvittig temparament mot partneren er respektløst og ødelegger så mye... så hvis jeg hadde vært x-en din, og opplever en ny dame som ikke har temparamentet, men som er snill og grei, så tror jeg det er så å si umulig for deg å få han tilbake...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...