kafonga Skrevet 23. januar 2001 Skrevet 23. januar 2001 Jeg fødte for 3 uker siden. hadde en veldig rask fødsel,hverken revnet eller ble klippet, så jeg følte meg som før ganske fort. Etter 2 uker så var blødningene nesten borte, bare minimal lys brunlig blod, men i helgen så har blødningene blitt rødlig igjen. Er det normalt? Jeg må ta sprøyter med fragmin hver dag i 3 mnd. etter denne fødselen, har det innvirkning på blødningene? jeg har også de siste dagene vært endel svimmel, kan fragminen ha innvirkning på det og? takknemmelig for svar. 0 Siter
Gjest JoDa Skrevet 23. januar 2001 Skrevet 23. januar 2001 Hei! Jeg fødte for 6 mnd. siden, og da sa jordmor at blødningen mest sannsynlig ville ta seg opp etter ca. 14 dager. Dette er fordi at skorpen, der morkaken var, løsner. Dette skal normalt vare 2-4 dager. Det var iallefall det hun sa til meg. Så du trenger nok ikke engste deg!! Lykke til med babyen! 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 24. januar 2001 Skrevet 24. januar 2001 Blødningen din, eller renselsen, høres helt normal ut. Det er også normal å få en kraftigere blødning 10-14 dager etter fødsel. Dette har sammenheng med at livmoren trekker seg kraftig sammen og skorpen fra morkaken løsner. Dine spørsmål om Fragmin velger jeg å ikke gi meg ut på. Dette bør du strengt tatt ta opp med en lege. Det er klart man får en økning i blødningstendensen når man går på Gragmin, men birvirkninger utover dette må du ta opp med din lege, noe jeg anbefaler deg å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.