Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er et par som har prøvd å få barn snart et år. Jeg er 35 år og har et barn fra tidligere forhold. Min samboer er veldig glad i øl og drikker en 6 pk som regel i helgene. Jeg har vært hos legen og mine prøver var bra. Eggløsningen er regelmessig, men det har fremdeles ikke skjedd noe.

Hvor kan man gå får å få sjekket sædkvaliteten? Bor i Oslo, tar man bare kontakt med Ullevål f.eks.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165422-alkohol-og-s%C3%A6dkvalitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Loyla

Sikkert lurt å kontakte lege, så anbefaler hun/han videre utredning. Jeg gjorde det ganske raskt for å slippe å vente i årevis.Sædprøver er vanlig å få rekvirert fra lege, så varierer det hvor en kan få analysert de. Jeg vet ikke hvordan det er i Oslo. Lykke til. Mannen min har dårlig sædkvalitet, men vi har fått en liten prinsesse (snart 3 år)og prøver nå på et søsken. Det er mye hjelp å få. Tvi, tvi.

klem Zabo

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...