Gjest bekymret23 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg oppdaget for litt siden at jeg har fått to kjønnsvorter. Har lest at dette somregel er seksuelt overførbar sykdom. Kjæresten min har på hendene noen store, ekle vorter, er det mulig at dette kan være grunnen? Verken jeg eller kjæresten min har mange partnere bak oss og vi har stort sett beskyttet oss før det. Vi har nå vært sammen i over et år, hva kan grunnen være til at dette dukker opp akkurat nå? En annen ting som virkelig bekymrer meg er at utflodet mitt har vært litt rosa-aktig i det siste og jeg plages en del av tørrhet.(Jeg går på p-piller og har siden jeg begynte med det for ni måneder siden har jeg blødd mye mindre enn vanlig og hatt litt mellomblødninger. )Det jeg lurte på er nemlig om dette kan være tegn på livmorhalskreft. Jeg er også plaget av grumsete urin som lukter av og til litt sterkt og jeg har en følelse av å måtte gå på do ganske ofte, men det gjør ikke vondt som f.eks ved blærekatarr. Vil gjerne ha svar så fort som mulig, da dette bekymrer meg mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/165431-livmorhalskreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er det sikkert at det er kjoennsvorter du har? det finnes andre utvekster som kan se ut som vorter. Vorter fremkalles av virus og her finnes over 100 ulike typer. Noen gir kjoennsvorter, noen vorter paa fingrene og noen er assosiert med livmorhalskreft. Saa det er ingen sammenhang mellom din partnere vorter og dine ev. vorter. P-pille kan gi rosa utflod, muligens fordi det faar slimhinnen i livmorhalsen til aa vokse, den slimhinnen er tynn og blodrik og bloer lett, f.eks. ved samleie. P-pille redusere menstruasjonsbloedningen. Urinens lukt skyldes det du spiser. Jeg synes du skal faa en sjekk av underlivet med celleproeve for aa slaa deg til ro, men dine symptomer lyder ikke bekymringsfullt. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/165431-livmorhalskreft/#findComment-1078569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.