Gå til innhold

Gavekort til sexbutikk i presang

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trenger gode råd, og håper noen kan svare.

Jeg traff en mann, han er over 40, i høst. Vi har truffet hverandre noen få ganger. Han bor langt unna meg, men er her nede i forbindelse med jobben sin. Han kontakter meg ofte for å prate, og han har gjort mye for at vi skal treffes.

Men så, jeg har akkurat hatt bursdag. I den forbindelse har han sendt meg et gavekort, til butikken "Beate Uhse" (sexlekebutikk). Jeg visste ikke hva det var engang (så mye vet jeg om sånt)

Herlighet, hvordan skal jeg tolke det? Ser han på meg som et leketøy, lett på tråden, ei han bare koser seg med når han er nedover...

Uff, jeg ble så lei meg. Hva tror dere? Vi har jo hatt mye deilig sex, men jeg er vel litt "snerpete" av meg og håpet det vi hadde sammen dreide seg om litt mer...

Må føye til at han på forhånd informerte meg om at gaven kanskje var litt "frekk", men allikevel...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165434-gavekort-til-sexbutikk-i-presang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, du skal ikke tolke det som at du er et leketøy.

Han tenker nok at du kan kjøpe deg noe du kan kose deg med, evt, sammen med ham, eller noe lekkert undertøy.

Beathe Uhse har ikke bare leketøy, ser du. Du finner en del undertøy der, og litt forskjellig.

Butikken er verdt et besøk, og det er ingen grunn til å tenke dårlig om gaven.

De har ting som både er lekre og frekke der, og du trenger ikke kjøpe leketøy hvis du ikke syns noe om det.

Undertøy er et bra alternativ, det vil nok han bli glad for å se, også ;)

Tusen takk for svarene dere har gitt meg!

Jeg valgte å se på det som et kompliment og sendte han en sms hvor jeg spurte om det var meningen vi skulle handle sammen noe vi kunne bruke sammen:-)

Han ringte opp med en gang. Han hadde vært veldig nervøs for hvordan jeg ville ta det...

Så nå har vi fått snakket ut om både det ene og det andre og avtalt neste gang vi skal treffes!

Tusen takk for svarene dere har gitt meg!

Jeg valgte å se på det som et kompliment og sendte han en sms hvor jeg spurte om det var meningen vi skulle handle sammen noe vi kunne bruke sammen:-)

Han ringte opp med en gang. Han hadde vært veldig nervøs for hvordan jeg ville ta det...

Så nå har vi fått snakket ut om både det ene og det andre og avtalt neste gang vi skal treffes!

Så fint!

Bra det ordna seg, og at dere fikk snakket sammen.

:)

Annonse

Gjest Sledge Hammer

For en idiotisk presang. En gir ikke sånt til kjæresten uten kjenne henne godt nok til å være rimelig sikker på at det blir godt mottatt. Og selvfølgelig kjøper en noe håndfast. Hvor mye tanke ligger det i et gavekort?

Men det var sikkert godt ment, så vær snill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...