Gå til innhold

Smerte under det ene brystet

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 25.

Jeg har de siste 2 månedene hatt smerte på undersiden av det ene brystet.

Det begynte plutselig etter en heftig dansetime.

Jeg trodde først at jeg hadde fått vondt pga bh-en hadde klemt mot brystet,

men smerten har ikke gitt seg enda.

Jeg har ofte ømme bryster før mensen, men jeg tror jeg kjenner enda mer kjertlene

derinne nå enn før.

Hva kan jeg evt. gjøre for å prøve å løse det som kjennes som en knute?Eller kan det være en (farlig) kule?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165458-smerte-under-det-ene-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Kreftknuter er ikke smertefulle, saa det behoever du ikke aa tenke paa. Det kan dannes cyster i brystet, det kan ses ved ultralyd og ev. punkteres. Du kan ogsaa ha faatt en muskelbrist som er vond. Faa legen til aa se paa deg. Jeg tror ikke du selv kan paavirke det.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Kreftknuter er ikke smertefulle, saa det behoever du ikke aa tenke paa. Det kan dannes cyster i brystet, det kan ses ved ultralyd og ev. punkteres. Du kan ogsaa ha faatt en muskelbrist som er vond. Faa legen til aa se paa deg. Jeg tror ikke du selv kan paavirke det.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Jo, tusen takk, nå slappet jeg av. Vil dog få legen til å ta en titt når jeg evt. kommer meg dit.

Med hilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...