Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei 22 år gammel jente som aldri har fått klitoris-orgasme! Eller, jeg får det når jeg er alene, men det er kun når jeg er i dusjen eller bruker vibrator. Dette er noe jeg sjelden gjør, fordi jeg ikke gidder! Og jeg orker ikke onanere ved å bruke fingrene fordi dette tar alt for lang tid, og dermed gidder jeg ikke det heller! Hva er galt med meg??

I tillegg klarer jeg ikke vise kjæresten min hvordan han skal gjøre det, både fordi jeg synes det er flaut og fordi jeg rett og slett ikke kjenner kroppen min godt nok til å vite hva som bringer meg til de "store høyder"..

Hva kan jeg gjøre?? Jeg kan jo ikke begynne å tvinge meg selv til å onanere oftere!?

Jeg vil gjerne få orgasme men vet ikke hvordan..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165475-lystn-men-f%C3%A5r-det-ikke-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gir deg selv svaret i det du skriver. Hvis du ikke vil gjøre det som trengs (øvelse gjør mester etc.), så må du bare akseptere at du ikke får det til. Det finnes ingen som kan gi deg et magisk svar som gjør at løsningen detter rett i fanget på deg.

"..........................."

Du vet hvordan, men du gidder ikke. Greit valg det.

d var vel litt galt av meg å si at jeg ikke gidder..jeg vil men får det ikke til!!det er akkurat som jeg har en slags sperre for å gjøre ting..Jeg kan godt tenke at "nå har jeg lyst",men så er det akkurat som om noe stopper meg i å gjøre det,og det ender opp med at jeg ikke gjør noe fordi noe inni meg sier nei...Vil jo gjerne kunne ha det godt med meg selv, men det er noe som hindrer meg og jeg vet ikke hva det er, og hvorfor det er sånn!

• 3 uker senere...

d var vel litt galt av meg å si at jeg ikke gidder..jeg vil men får det ikke til!!det er akkurat som jeg har en slags sperre for å gjøre ting..Jeg kan godt tenke at "nå har jeg lyst",men så er det akkurat som om noe stopper meg i å gjøre det,og det ender opp med at jeg ikke gjør noe fordi noe inni meg sier nei...Vil jo gjerne kunne ha det godt med meg selv, men det er noe som hindrer meg og jeg vet ikke hva det er, og hvorfor det er sånn!

Skal garantere deg at også kjæresten din får lyst til å få det til om du viser ham hvordan du vil ha det. Det er lite som får en mann til å tenne så voldsomt som en kvinne som koser med seg selv... :-)) Kast hemningene på dør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...