Gå til innhold

Anbefalte innlegg

for ca 2 mnd siden tror jeg at jeg hadde sopp i underlivet..jeg tok en kur, og det gikk over på noen få dager..Igår merket jeg at det begynte å svi igjen..Riktignok var det etter at kjæresten min og jeg hadde hatt samleie flere ganger,lenge,den kvelden..Og jeg trodde det bare var at jeg var litt sår. Men idg svir det sånn når jeg tisser at jeg helst unngår det. Jeg har sett litt i underlivet.idg, og ser at det er sårt der..men jeg vet ikke hvordan det skal se ut da..trodde det var en slags blemme/sår der..men nå er jeg ikke sikker på om det var det allikevel.. det klør litt også, men sviinga er det mest ubehagelige.Kanskje er jeg bare litt veldig obs nå etter jeg hadde sopp, men jeg vil jo finne ut av hva det er.. Lege får jeg ikke dratt til før om en stund..

hva kan dette være? Jeg begynner å bli redd!

for øvrig har jeg en fast kjæreste,bruker p-piller(3år),og har undersøt meg hos lege flere ganger før..ikke no e galt da.

skal kjøpe en sopp kur idg, og håper det bare er det eller at jeg er sår..kan det skade å ta slik kur når j ikke vet om det er det?

håper på svar ganske fort..:)

tusen takk på forhånd!!!

nervøs jente..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16552-vondt-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har svie ved vannlatning, kan det være urinveisinfeksjon. Ta urinprøve med til lege for undersøkelse. Hvis du har blemmer som svir kan det være herpes, da vil du tydelig se blemmer som er knappenålshode store . Hvis soppkrem har hjulpet deg før, kan du jo forsøke det igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16552-vondt-i-underlivet/#findComment-76424
Del på andre sider

Hvis du har svie ved vannlatning, kan det være urinveisinfeksjon. Ta urinprøve med til lege for undersøkelse. Hvis du har blemmer som svir kan det være herpes, da vil du tydelig se blemmer som er knappenålshode store . Hvis soppkrem har hjulpet deg før, kan du jo forsøke det igjen.

j ser ikke noen tydelige blemmer..men det er somet "åpent sår" på siden av skjedeåpningen...ser at det er rødt rundt skjedeåpningen...svir når jeg setter meg,noen ganger når jeg går..og veldig når jeg tisser..vet ikke om det er blemmer..men,,er det en annen måte å finne ut om det er evt herpes?

bør jeg komme rmeg til leger fort?jeg fikk ikke time før slutten av neste uke..og det er lenge å vente syns jeg..når det gjør såpass vondt..

kan jeg få en time fortere om jeg forklarer hvor vondt det gjør. om det er herpes? hva kan hjelpe?og går det bort?hvordan kan jeg ha fått det??

det er ikke i urinrøret det gjør vondt når jeg tisser..men mer at det renner bakover mot der det er sårt..

hjelp meg!!!værsåsnill!!

nervøs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16552-vondt-i-underlivet/#findComment-76541
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...