Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mannen min steriliserte seg mange år før han møtte meg. Vi ønsker oss så inderlig barn sammen! Vi har kontaktet Klinikk Stokkan i Trondheim som motvillig vil reoperere. Motvillig fordi det er liten sjanse for at han blir i stand til å befrukte meg, men muligheten er der! Er det noen av dere som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165649-refertilisering-av-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Hvis de ikke vil operere, kan kanskje TESA være et alternativ?

Legene stikker ei nål inn i bitestikkelen og suger ut sæd, som så brukes til prøverørsbefruktning.

Flere norske klinikker tilbyr dette nå.

Lykke til uansett hvilken metode dere velger!

Hilsen

Demeter1 skrev (På 22.11.2004 den 9.45):

Heisan!

Hvis de ikke vil operere, kan kanskje TESA være et alternativ?

Legene stikker ei nål inn i bitestikkelen og suger ut sæd, som så brukes til prøverørsbefruktning.

Flere norske klinikker tilbyr dette nå.

Lykke til uansett hvilken metode dere velger!

Hilsen

Hei!

Jeg har ikke hørt om TESA og skal undersøke det, men vi har hele tiden fått beskjed om at den typen behandling ikke er lov i Norge og at man må til Danmark for å få det gjort.

Takk for tipset!

Secilia skrev (På 22.11.2004 den 10.09):

Hei!

Jeg har ikke hørt om TESA og skal undersøke det, men vi har hele tiden fått beskjed om at den typen behandling ikke er lov i Norge og at man må til Danmark for å få det gjort.

Takk for tipset!

Hei Secilia!

Du finner en del informasjon om dette på fub.no.

Vet ikke om alle klinikkene tilbyr det, men de gjør det iallfall i Porsgrunn. De har nettopp startet opp.

Secilia skrev (På 22.11.2004 den 10.09):

Hei!

Takk for tipset!

Man måtte til Danmark tidligere, men nå har det blitt tillatt her også. Jeg vet ikke hvilke klinikker som har startet opp enda, men det finner du sikkert på www.fub.no.

Lykke til !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...