Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fødte en sønn for 5 mnd.siden og har siden det vært plaget med vondt i føttene.Spesiellt om morgenen når jeg står opp, klarer nesten ikke å gå på de.Smertene er fra anklene og utover i føttene.Utover dagen kommer det seg, men enkelte dager kjenner jeg smertene hele tiden.Kan dette være åreknuter? Jeg nevnte det til legen min på etterkontroll, hun sa at vi fikk se det an etter ca. 1/2 år.

Er det noe jeg kan gjøre for å få dette til å forsvinne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16567-kan-det-v%C3%A6re-%C3%A5reknuter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det er ikke så lett for meg å si om du har åreknuter, men er det såpass plagsomt som du sier, går jeg utifra at du ville ha veldig synlige åreknuter. Dessuten når smertene sitter i anklene og føttene, er ikke det typisk for åreknuter. Har du ikke det, er det nok noe annet som plager deg. Jeg vil anbefale deg å ta det opp med din lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...