Gå til innhold

Spontan abort?

Anbefalte innlegg

Surita1365380781

Hei, jeg lurer på om jeg kan ha hatt en spontan abort nå. Mensen min har vært ganske uregelmessig i de siste 3 månedene. (kom ikke den første måneden, var en uke for sein den andre og mindre mengde enn vanlig)

Jeg skulle på do og skifte bind. Kjente i det jeg var på tur inn på badet at det kom noe ut av meg. Hadde magesmerter hele dagen. Fant en blodig liten klump i bindet. Jeg lurte på hva det var og tok litt do-papir og klemte på den. Den var hard, så det var ikke en vanlig slim-klump.

Lurer på om det kan ha vært ett foster som kom ut. Jeg vet så lite om sånne ting at jeg blir litt urolig nå... Har fortsette å blø etter at klumpen kom ut. Har smerter i magen og bak på ryggen.

Kan noen svare meg på dette snarest? Håper på svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165675-spontan-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...