Gå til innhold

Hva er lurt å gjøre etter et brudd?

Anbefalte innlegg

Gjest singel nå :-)

Hei,

Har nettopp brutt med kjæresten, og kjenner meg faktisk bare lettet!

MEN mens jeg har vært sammen med denne typen, har jeg ikke hatt noen fritidsaktiviteter, og nå kjenner jeg at det er viktig jeg kommer meg ut på noe igjen. Men det er jo så tiltak....

Lurer også på hva slags tips folket her har til å "komme seg" også?

Jeg er ikke ulsykelig, men sliten. Veldig sliten.Og selvsagt ikke akkurat happy, da.

Hva bør jeg gjøre for å finne tilbake til humøret mitt? Jeg er jo så glad det er slutt, men er liksom litt uttafor..

Noen råd?

Fortsetter under...

meld deg inn på et treningssenter. da vil du bli mer opplagt og få bedre humør. Plei deg selv hjemme.. lag deg en kopp kakao, ta et glass vin, sett deg under pleddet og lei deg en film. Be venninner på ost og vin.. Møt venninner på cafe, gå på kino, bowl med venner... Spis ute med venner eller familie.

Ikke vær så mye alene, finn på ting! Når du først er hjemme, så gjør det til en koslig kveld.. Lag noe god mat, lei en film eller hør på musikk du liker.. ta deg et bad eller en varm dusj. Kjøp ansiktsmaske eller stell føtter.. Gjør det du har lyst til! ; )

Det kan også hjelpe å mimre litt over forholdet.. hør på deres musikk, gråt en skvett og synes synd på deg selv - det er lov hvis du har behov for det... eller sett på noe glamusikk og dans på bordet! ; )

Er du pen?

Neida, bare tuller. Men du har jo nesten gitt svaret selv. Du har ikke drevet med noen fritidsaktiviteter så langt... på tide å gjøre noe med saken.

Finn på noe som har med fysisk aktivitet å gjøre, fysisk aktivitet er sunt og gir godt humør.

Er det noe du har hatt lyst til å gjøre når du var i forhold, men som du ikke har fått gjort? Nå er tiden inne!

Noen du har småflørtet med, men holdt tilbake pga forholdet? På tide å se om det kan være noe å hente.

Bare å komme i gang med noe du synes er litt interessant. Synes du ikke noe er interessant, kan du trene masse, så kommer nok overskuddet etter hvert.

Og til neste gang, så vet du hva du ikke skal gi opp selv om du er i et forhold...

Er du pen?

Neida, bare tuller. Men du har jo nesten gitt svaret selv. Du har ikke drevet med noen fritidsaktiviteter så langt... på tide å gjøre noe med saken.

Finn på noe som har med fysisk aktivitet å gjøre, fysisk aktivitet er sunt og gir godt humør.

Er det noe du har hatt lyst til å gjøre når du var i forhold, men som du ikke har fått gjort? Nå er tiden inne!

Noen du har småflørtet med, men holdt tilbake pga forholdet? På tide å se om det kan være noe å hente.

Fullstendig uenig i det siste. Å hoppe inn i noe nytt etter å ha latt all fritid bli okkupert av ett eneste menneske, er direkte dumt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...