Gå til innhold

kan ikke være normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest anonyma

Til dere som er fedre /menn, er det normalt at man tenner/får reisning av at datteren deres for eks.sitter på magen under lek. Eller at man tenner under intimvask.Har hørt om noen tilfeller. B.L.A. en mann fikk reisnig i dursjen sammen med sin lille datter da de var i bassenget. Alle som var tilstede kunne jo se det. Han var ikke homo.

Si meg hvor normallt er egentlig dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16570-kan-ikke-v%C3%A6re-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det kan da ikke være normalt? Gubben min får i hvert fall ikke ereksjon når tuppa sitter på magen hans, eller når de to dusjer sammen. Tvert i mot...da er han veldig redd for snurrebassen sin....eller "Pippi'pen" sin som tuppa kaller det for. (Ja altså, han er redd for den fordi tuppa (på 18 mnd) kan være ganske så voldsom mot sånne pippiper.)

_Hadde_ han fått ereksjon av det hadde jeg jaggu begynt å tvile på hele gubben.

Nei, det kan da ikke være normalt? Gubben min får i hvert fall ikke ereksjon når tuppa sitter på magen hans, eller når de to dusjer sammen. Tvert i mot...da er han veldig redd for snurrebassen sin....eller "Pippi'pen" sin som tuppa kaller det for. (Ja altså, han er redd for den fordi tuppa (på 18 mnd) kan være ganske så voldsom mot sånne pippiper.)

_Hadde_ han fått ereksjon av det hadde jeg jaggu begynt å tvile på hele gubben.

Enig med deg!

Det høres jo forferdelig ut!!!

Annonse

Vel som mann/gutt må jeg undres litt over dette ja!

Og må si at det er overhodet ikke normalt!!!

Da hadde jeg begynt og lure litt...

regner med at det som var ment med at han ikke var homo var at grunnen til at tissen han sin ble litt større en vanelig var ikke det at det var en an kjekk mann som dusja? (til janne og melania)

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er nok slik at enkelte får seksuelle reaksjoner når ungen leker og koser seg på magen til mamma eller pappa. For pappaene gjelder kanskje særlig hvis ungen er en søt og uskyldig liten pike, som på toppen av det hele flørter litt med pappaen sin.

Da kan det hende at penis begynne å røre på seg. Et godt råd er da å foreslå for datteren at pappa skal legge seg på magen, så kan jenta sitte på ryggen hans og ri, akkurat som på ryggen til en hest. Dermed vil penis i hvert fall skjules, og oftest vil stivheten raskt forsvinne.

Pappa skal vite å ha kontroll over situasjonen, ikkke la seg lokke til handlinger han i ettertid vil angre på. For jenta kan bli ganske interessert i pappas langtiss, og det er ikke noen grunn til at hun skal gjøre det sånn uten videre.

Kort sagt, at voksne kan reagere seksuelt på barn i nære fysiske kontaktforhold er helt normalt, men det viktige er ikke å trekke barnet inn i den voksnes seksuelle verden, i hans behov. Ellers kan det gå galt. Det er viktig å opprettholde normene.

Gjest anonyma

Hva mener du ?

Var han i dusjen og bassenget samtidig eller tok han med seg datteren inn i dusjen for menn ?

Det jeg mente var at de to hadde vært i bassenget og etter på dusjet de, hvor da denne faren fikk reisning. Det jeg mente med at han ikke var homo, var at reisningen ikke kom av at han dusjet med andre menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...