noami Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei, mannen min fikk voldsomme smerter i tanna - hos tannlegen ble det konstatert at han må få ny rotfylling i samme tann som han allerede har hatt rotfylling i (ca en og halv-to år siden). Den faste tannlegen var borte, så han måtte til en annen tannlege. Spm mitt er da; kan han da klage på at tannlegen muligens har behandlet han feil (tanna er jo rotfylt allerede men ikke godt nok ser det ut til) og dermed slippe å betale eller få reduksjon i betalingen? Rotfyllbehandlingen, som på behandlingsarket kalles entondontisk behandling, kommer på 3750 kroner tilsammen, i tillegg til regningen for undersøkelsen idag - cirka 4000 tilsammen! Om han ikke kan klage - er dette vanlig pris eller er det mulig å få sånt gjort billigere et annet sted, det er fryktelig masse penger for oss Husker jeg selv måtte få ny rotfyll i tanna mi fordi tannlegen ikke hadde rotfylt godt nok i den, men da var jeg under 18 år og fikk gratis behandling - er det mulig å få privatpraksiserende tannleger til å innrømme det samme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/165749-ny-rotfylling-i-allerede-rotfylt-tann-hvem-betaler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.