Sola Skrevet 23. januar 2001 Skrevet 23. januar 2001 Jeg har ei datter på 6 mnd som jeg fortsatt ammer noe (morgen og kveld). Jeg vil gjerne fortsette med dette videre, men ønsker også å bli gravid igjen snart. Lurer derfor på om det er noe jeg kan gjøre for å få mensen/eggløsning igjen - uten å slutte helt å amme (finnes det noen natur preparater ??). Må legge til at jeg ikke har ammet om natten på tre måneder, og sluttet å full amme for en måned siden. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 24. januar 2001 Skrevet 24. januar 2001 Noen får ikke menstruasjon igjen så lenge de ammer. Naturpreparater hjelper ikke til å få det igang. Jeg synes du skal vente med tålmodighet. Det er optimalt å ha to år mellom barna, har vitenskapen vist. 0 Siter
marin grense Skrevet 24. januar 2001 Skrevet 24. januar 2001 Noen får ikke menstruasjon igjen så lenge de ammer. Naturpreparater hjelper ikke til å få det igang. Jeg synes du skal vente med tålmodighet. Det er optimalt å ha to år mellom barna, har vitenskapen vist. Hei Sola Jeg har en sønn på snart 2 1/2 år og etter fødselen gikk jeg til fotsoneterapaut og homeopat (naturmedisin) pga ulike problemer. Selv med full amming fikk jeg mensen etter bare 3 måneder. Noe som kunne være pga behandlingen (kroppen leger seg/kommer tilbake til normalen). Fra i fjor våres prøvde vi å bli gravide igjen. Etter noen måneder uten resultater gikk jeg tilbake til fotsone/homeopaten og etter kun en behandling var vi gravide! Jeg synes absolutt du burde forsøke! Lykke til! (PS:Du kan forsøke å stille samme spørsmålet til "Alternativ behandling" ved å skifte forum i doktor online). 0 Siter
Sola Skrevet 24. januar 2001 Forfatter Skrevet 24. januar 2001 Hei Sola Jeg har en sønn på snart 2 1/2 år og etter fødselen gikk jeg til fotsoneterapaut og homeopat (naturmedisin) pga ulike problemer. Selv med full amming fikk jeg mensen etter bare 3 måneder. Noe som kunne være pga behandlingen (kroppen leger seg/kommer tilbake til normalen). Fra i fjor våres prøvde vi å bli gravide igjen. Etter noen måneder uten resultater gikk jeg tilbake til fotsone/homeopaten og etter kun en behandling var vi gravide! Jeg synes absolutt du burde forsøke! Lykke til! (PS:Du kan forsøke å stille samme spørsmålet til "Alternativ behandling" ved å skifte forum i doktor online). Tusen takk for svaret!! Dersom jeg ikke kommer i rute med mensen snart, er det nok godt mulig jeg prøver ditt råd!! Ønsker deg en god kveld!! 0 Siter
hestra Skrevet 24. januar 2001 Skrevet 24. januar 2001 Tusen takk for svaret!! Dersom jeg ikke kommer i rute med mensen snart, er det nok godt mulig jeg prøver ditt råd!! Ønsker deg en god kveld!! Jeg har en sønn på 9 mnd. Fikk ikke tilbake mensen før nå. Har ikke ammet annet enn morgen og kveld siden han var 6 måneder. det er individuelt når mensen kommer tilbake. En jeg kjenner fikk den ikke tilbake før barnet var 14 mnd. Smør deg med tålmodighet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.