Gå til innhold

Lyder under sex`en

Anbefalte innlegg

Gjest a little curious
Skrevet

Lager dere høye lyder under sex`en?

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Noen ganger så..Kommer an på hveor godt det er..

Skrevet

Selvfølgelig :o)

Hvordan skal man ellers forstå at det er deilig.

Det er kjempeopphissende når man hører at den andre er opphisset, men skikkelig skrikelyder det er turn off.

fuji1365380447
Skrevet

Jepp, stønning, grynting, roper JAAA.. Alt mulig - er temmelig høylydt av meg når vi har sex.

Jeg KAN jo være stille dersom jeg må, men da nyter jeg det ikke like mye.

Samboeren liker at jeg gir høylydt utrykk for at jeg nyter, så jeg ser ingen grunn til å legge bånd på meg.

Skrevet

Ja, det er opphissende med lyder. Kjæresten min blir megakåt når jeg stønner skikkelig.

Gjest gammel røy
Skrevet

Åjada, både stønn og klynk i varierende grad her i gården... =)

Skrevet

Men ikke overdriv bråkingen. Det blir helt turnoff hvis det ikke er troverdig.

Skrevet

Jeg synger alltid "Eg Ser" av Bjørn Eidsvåg når jeg puler.

Høyt.

Skrevet

Jeg lager lyder når jeg har sex. Klarer å la være om jeg konsentrerer meg, men dersom jeg har fantastisk sex kommer det automatisk mange lyder, spesiellt rett før og under orgasmen! Det beste jeg vet, til og med bedre enn min egen orgasme, er å høre at det går for min partner. Å høre hans stønn er den beste lyden som finnes i mine ører:)

blitz1365380771
Skrevet

Jeg synger alltid "Eg Ser" av Bjørn Eidsvåg når jeg puler.

Høyt.

Oi - er detlov å spørre hvilket som er favorittverset ditt?

Skrevet

Oi - er detlov å spørre hvilket som er favorittverset ditt?

Eg ser du har det vondt,

men eg kan ikkje grina alle

tårene for deg.

Du må grina de sjøl,

men eg ve grina med deg.

Eg ve grina med deg.

Jeg er en romantisk sjel.

Skrevet

Det mange ikke har fått med seg, er at seksuell nytelse og å åpne munnen er en aldri så liten selvmotsigelse. Idet munnen åpnes, det ropes eller annet, slipper man ut noe av trykket i kroppen.

Skrevet

Jeg lager lyder når jeg har sex. Klarer å la være om jeg konsentrerer meg, men dersom jeg har fantastisk sex kommer det automatisk mange lyder, spesiellt rett før og under orgasmen! Det beste jeg vet, til og med bedre enn min egen orgasme, er å høre at det går for min partner. Å høre hans stønn er den beste lyden som finnes i mine ører:)

Noen kvinner skriker høyt

-på en måte mister de

kontrollen under sexen

men lyder som stønn og skrik er jo bra.

Blås i naboer.

sex ivei.

Lykke til.

Skrevet

Det mange ikke har fått med seg, er at seksuell nytelse og å åpne munnen er en aldri så liten selvmotsigelse. Idet munnen åpnes, det ropes eller annet, slipper man ut noe av trykket i kroppen.

Hehe...svaret ditt minner meg om den Golf reklamen - med guttungen som sitter og holder pusten mens han "hummer"...;-) Der snakker vi om å bygge opp trykk assa!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...