Gå til innhold

Julegavetips - har alt

Anbefalte innlegg

Gjest tom for idèer...
Skrevet

Jeg har en mann som "har alt". Dvs. han liker kjøpe klær og elektronikk selv, bøker har han aldri tid til å lese, treningsutstyr har han det meste han trenger av. Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til han. Hva ville dere menn for eksempel satt pris på? Etter 15 år er jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Gavekort" på konsert, teater, reise, weekend på fjellstue / høyfjellshotell, resturantbesøk?

Turutstyr (ny sekk, telt, stormkjøkken, kniv, sovepose).

Skinn-ting, som dokumentmappe, pc-veske, belte, hansker, lommebok?

Nye høyttalere, i-pod, x-box?

En ny god stol, et bilde?

En fin genser, en total oppgradering av undertøyskuffene med yndlings-t-skjorter og favorittunderbukser?

En ny dress?

Gjest alive&kicking
Skrevet

"Gavekort" på konsert, teater, reise, weekend på fjellstue / høyfjellshotell, resturantbesøk?

Turutstyr (ny sekk, telt, stormkjøkken, kniv, sovepose).

Skinn-ting, som dokumentmappe, pc-veske, belte, hansker, lommebok?

Nye høyttalere, i-pod, x-box?

En ny god stol, et bilde?

En fin genser, en total oppgradering av undertøyskuffene med yndlings-t-skjorter og favorittunderbukser?

En ny dress?

kult! takk!

blitz1365380771
Skrevet

Det finnes sølv- og gullforgylte "muser" med halvedelstener som "klikkeknapper" å få kjøpt et sted på nettet. De er griselekre, fullstendig unyttige og den ultimate luksus for en datafreak!

Kjøpte i børstet stålbelegg med tigerøye til broren min for to år siden. Innertier!

Før i tiden lå de på www.preciousmouse.com, men denne siden får jeg ikke opp lengere..

Kanskje noen vet???

Gjest alive&kicking
Skrevet

Kodelås til ytterdøra - det er tøft!

dyrt?

Skrevet

dyrt?

Det kmmer helt an på hva du velger ;) - alt fra noen hundre - til noen tusen :)

Skrevet

*LOL* - sånn må vi ha!

Ja ikke sant?

Jeg tror jeg skal gi bort minst en slik i år.

Skrevet

Bok (Dan Brown: davinci koden, spennende så om han begynner på den leser han den ut....), sengetøy (godt med nytt!), klokke, skjerf, hansker, vintersko, nytt tastatur til pc'en, ny nattbordslampe, genser, strømper, dvd (ringenes herre 1-3), musikk (leonard cohen, bjørn eidsvåg, tom waits, janove ottesen)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...