Gå til innhold

Har han samme følelser for meg???

Anbefalte innlegg

En lærer på skolen min som er på min alder er bare så utrolig fin,jeg ser på han hele tiden prøver å la være men:(Men lurer på hvordan jeg kan merke på han om han føler noe liksom?Han ser på meg hver gang jeg ser på han osv,føler kanskje noe liksom jeg på ham,men vet ikke.Snakker ikke mye med han pga jeg har han ikke i noen fag,men hva skal jeg gjøre??

Takker masse for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165996-har-han-samme-f%C3%B8lelser-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lærer / elev

Er han klok og profesjonell, så innleder han ingenting med en elev på skolen, uavhengig av alder eller om han underviser eleven direkte.

Så det kan godt tenkes han synes du er søt, og du kan fortsatt smile til ham, men ønsker du noe mer må du vente til en av dere ikke lenger er tilknyttet skolen.

Er han klok og profesjonell, så innleder han ingenting med en elev på skolen, uavhengig av alder eller om han underviser eleven direkte.

Så det kan godt tenkes han synes du er søt, og du kan fortsatt smile til ham, men ønsker du noe mer må du vente til en av dere ikke lenger er tilknyttet skolen.

Ja men dette her er ikke noe videregående skole det er vokseopplæring,man er voksne slike regler er vel ikke da??

Gjest lærer / elev

Ja men dette her er ikke noe videregående skole det er vokseopplæring,man er voksne slike regler er vel ikke da??

Et lærer / elev-forhold vil ikke være et forhold på likefot allikevel, uansett om det ikke er aldersforskjell.

På samme måte som at en sykepleier, lege eller fysioterapeut ikke dater pasienten så lenge de er iet pasient / behandler-forhold.

Det kalles yrkesetikk, selv om det selvsagt finnes eksempler på at det ikke følges.

Er det sterke følelser, tåler det å vente til man står likt / til man ikke er i lærer / elev-forhold.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...