GIN Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jeg har laget noen focaccia brød i kveld som jeg skal ha til lunch gjestene mine i morgen. Jeg lager dem med tørrgjær og kaldt vann. Tidligere har jeg hevet brødene i kjøleskapet over natten, men siden der var litt fullt...noen som vet om de hever like bra om de står i rom temperatur over natten?? Noen andre som har prøvd??? 0 Siter
noami Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Se om du ikke har en litt kjølig bod kanskje? Eller et sted som iallefall er kjøligere enn de andre rommene.. I romtemp blir det gjerne litt for gjærete fort er egen erfaring, men burde kanskje gå greit siden jeg antar du har tatt mindre gjær i enn vanlig..? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Jeg har gjort det med både foccaccia og brytebrød. Så lenge de bakes ut ganske tidlig dagen etter, går det kjempefint! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Bruk 37 grader vann, tørrgjær og la deigen heve i kjøleskap over natta! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Bruk 37 grader vann, tørrgjær og la deigen heve i kjøleskap over natta! *Hehe* Leste du innlegget? Kjøleskapet var for fullt... ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 *Hehe* Leste du innlegget? Kjøleskapet var for fullt... ) Leste innlegget? *Geiper til Lillemus* 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Leste innlegget? *Geiper til Lillemus* *Hihi* Det er meningen du skal lese innleggene før du svarer vet du. *Belærende* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 *Hihi* Det er meningen du skal lese innleggene før du svarer vet du. *Belærende* *Jabbejabbejabbe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.